{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Polo 6R van - import? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg kigger for tiden på, om jeg skal have skifte min Citigo ud med en gulpladet Polo 6R.

Jeg kunne godt tænke mig 1.2 TSI 105 hk motoren, men der er absolut ingen til salg af den slags i DK.

Jeg ved at det at muligt at importere den fra Tyskland, selv bygge dem om og betale afgift. Men tror i det vil kunne betale sig?

Den må gerne:
- Have gået 50.000km
- Være et par år gammel
- Comfortline/highline.

Tror I det vil kunne betale sig, eller bliver det en dyr fornøjelse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 6R van - import?
  • #1   4. feb 2015 Hvad er dir budget?

• #2   4. feb 2015 Du vil sandsynligvis ende med et lille minus kontra bilens værdi herhjemme.

Normalt går det rimeligt lige op ved import med mellemklasse biler, men da du selv skal betale for ombygning så vil du nok ende med en lidt dyrere løsning end hvis du kunne købe den brugt herhjemme.

Er du seriøs så prøv og tjek autohenter.dk og automentor.dk

• #3   4. feb 2015 Den skulle gerne koste under 100.000 når det står "færdig". Det er ikke et problem hvis den koster mere, men én af årsagerne til jeg vil skifte er, at jeg kan få en større bil, til samme pris.

Det er ikke for at spare penge, men for at få den model jeg ønsker. Dog er jeg ikke interesseret hvis det bliver dyrt, da det gerne skulle være rentabelt.

Tak for tippet, det kigger jeg nærmere på.

• #4   4. feb 2015 Prøv at kontakte Dansk Autologik for at høre om de vil bygge den om, det er dem der gør det for nye VW biler. Ved dog ikke om de gør det for private.

• #5   4. feb 2015 Bare lige for at være sikker - du ved godt at den årlige (ejer)afgift for at køre privat i en gulplade slæde er meget dyrere end for en Citigo øko racer...

• #6   4. feb 2015 Hej Rune. Jo, det ved jeg. Det koster ca. 4000 halvårligt for Polo'en:-)

Kommentér på:
Polo 6R van - import?

Annonce