{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prolan
  • #1   11. apr 2016 Bo P. Jeg går udfra at du har fået løst opgaven. Men for andre.

Prolan er nok et af de bedste produkter på markedet når det gælder om at lave en permanent korrosionsbeskyttelses. Man skal bare sørge for at emnet er helt tørt, før man sprøjter eller pensler det på.
    Det er stærkt penetrerende og trænger ind i metallet og giver dermed en vedhæftende langtidsbeskyttelse.
    PROLAN
    Kan stoppe en allerede startet korrosion , overfladen bliver brunlig efter behandlingen. Indholdet af lanolin stopper ilttilførelsen til overfladen.
    Bliver ikke vasket af - Tåler 170 bar højtryksrensning efter tørring.

Modstandsdygtig over for.
    Syre, Salte, Gødning og korrosive elementer generelt.

Skader ikke glas, lak, og behandlede overflader generelt.
    ER UV bestandig op til 24 måneder.
    Er elektrisk og elektrolytisk adskillende op til 70 kV og beskytter derfor elektriske installationer i fugtige miljøer optimalt. ER ikke fugtigheds fortrængende.
    Leveres i følgende emballage. Spraydåse, 5 Ltr dunke og 205 Ltr Tromler.

Har i yderligere spørgsmål er i velkommen til at skrive eller ringe.
    Mvh Allan Levisen
    AB Svejseteknik Aps
    Tlf. 22 46 31 31
    e-mail ab@absvejs.dk.

profilbillede
  • #2   11. apr 2016 Du får godt nok knaldet nogle reklamer af Allan......

• #3   11. apr 2016 Kim B
    Jeg troede at når du spurgte så var det fordi du gerne ville vide noget mere Prolan. Reklame det kan du have ret i, men er det ikke vigtigere at få svar end gå op i om det er reklame. Men kunne ønske sig at dem der stiller spørgsmålene også ville give et svar tilbage på hvordan de havde fået klaret det de spurgte om. De ville da være høfligt over for dem der havde brugt tid på at svare.
    Mvh Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS
    Tlf. 22 46 31 31
    email ab@absvejs.dk

• #4   11. apr 2016 for min skyld kan du gøre reklame herfra og til månen smiley
    men hvis du ikke har ""aftale"" med Bazoom, så kan det ende med en tur i fryseren samt dine indlæg bliver slettet.

synes det er super fint du gider forklare på de forskellige ting du skriver om - og især den video du har linket til hvor I sætter 2 stykker alu sammen, den var jeg flad ad grin over (der hvor I snakker sammen i slutningen).

kan kun være enig om folk burde afslutte deres tråde, enten ved at slette dem hvis der ikke kommer svar, eller ved at fortælle om løsningen de er nået frem til.

• #5   13. apr 2016 jeg går heller ikke ind for alt der reklame. så ved ikke helt om jeg kan bruge allans indlæg til noget. han lyder fuldstændig som en sælger, og dem har jeg lidt svært ved at stole på. vil hellere høre om folks private erfaring med produktet. jeg har snakket med en sælger fra firmaet, der laver prolan. og han roser det helt vild. men det gør alle jo der prøver at sælge noget. jeg købt noget, men har ikke prøvet at bruge det inu

• #6   13. apr 2016 Bo P
    Prøv lige at se hvor mange besvarelser der er helt hen i vejret. Og jeg må gå ud fra at hvis du har et problem med en ting. Så vil du ikke tage kontakt til firmaet der har solgt det, for så er du ikke sikker på at det er det rigtige svar du får, for som du skriver, det er jo bare en sælger. Kan du så fortælle mig, Men jeg troede at de vigtigste var at få hjælp og ikke hvem der udtaler sig.

Her er en udtalelse fra Terma A/S
    Vi anvender nu Prolan Grease til alle vore radar systemer og det sendes ud til opdatering/opgradering i hele verden.

Venlig hilsen,

Chris Murphy
    Senior Engineer, Mechanical Systems
    Radar Systems
    Terma A/S
    Hovmarken 4
    8520 Lystrup
    Denmark

Mvh. Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS
    Tlf. 22 46 31 31
    e-mail ab@absvejs.dk

• #7   13. apr 2016 Og hvor kan vi købe det?

• #8   13. apr 2016 Onkel Pe.
    Jeg har lige fået forhandlingen af det i dag.

Du er velkommen til at skrive eller ringe.

AB Svejseteknik ApS
    Lyngbygårdsvej 28a
    8220 Brabrand
    Tlf. 22 46 31 31
    e-mail ab@absvejs.dk

• #9   13. apr 2016 Så I sælger til privat?
    Hvad med en prisliste så?

• #10   13. apr 2016 Hej Onkel PE
    Du er velkommen til at sende din e-mail til os.
    Så skal jeg nok sende priser til dig.
    Men begynder jeg at sætte priser her, er der nogen der mener det er for meget.

Mvh. Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS
    22 46 31 31
    e-mail ab@absvejs.dk

• #11   13. apr 2016 Jeg havde jo bare forventet noget her: http://www.absvejs.dk/shop/ smiley

• #12   13. apr 2016 nej som udgangspunkt så stoler jeg ikke på sælger med den slags vare. . de mener jo alle sammen at de har det bedste produkt. og har flere gange hørt sælger snakker dårlig om andres produkter. de snakker selfølgelig for at sælge noget mere. og allan nu må du godt stoppe med alt det reklame.

• #13   13. apr 2016 Onkel PE
    Som du kan se har jeg lige fået forhandlingen af produktet derfor er det ikke kommet på min hjemmeside endnu. Jeg prøvede at Hjælpe Bo P Som spurgte til Prolan. Og efter den beskrivelse fik jeg en del opkald på folk der gerne ville prøve det. Der for fik jeg forhandlingen.

Mvh Allan Levisen

• #14   13. apr 2016 Bo P Du er da lidt at et vrøvlehoved, Først spørger du om hjælp om prolan. Da der ikke var nogen der havde svaret dig. Så bruger man tid på at svare dig.
    Jeg skrev det jeg vidste om produktet. Dengang solgte jeg det ikke, Men efter jeg Havde lavet et indlæg om prolan, Var der flere som kontaktede mig. Og jeg kontaktede fabrikken om forhandling af deres produkt. Så når du mener at jeg reklamere for produktet. Så må du venligst forklare hvornår det er reklame og hvornår det ikke er reklame men oplysning.

Mvh. Allan Levisen.

• #15   13. apr 2016 du for da tydligt reklameret for dit firma, ved at skrive firmanavn og tlf nr. i alle indlæg. og et sted nævner du også din adresse. du behøver heller ikke at reklamere med at du nu sælge det.

• #16   14. apr 2016 har du selv prøvet at bruge det ?. eller er alt den viden noget du har læst dig til ?.
    jeg vil gerne høre fra nogen, som rent faktisk har prøvet at bruge det.

• #17   17. jun 2016 Hej BO P
    Hvis du søger på Prolan så finder du en del indlæg fra dem der bruger det. jeg har et link her som henviser til et forum hvor der er flere der har brugt Prolan
    http://www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold.asp?ID=17848&GBID=27
    Håber du bliver lidt klogere, når du høre hvad andre siger.
    Jeg har vedhæftet et billed, Det er her at man kan se forskellen, på Prolan hvis den fik Prolan så ville rusten stoppe.
    Mvh Allan levisen
    AB Svejseteknik ApS

profilbillede
  • #18   22. jan 2017 Nu da de sure miner over reklame mod ikke reklame er overstået..

Kan nogen af jer der købte produktet dengang, udmelde jeres erfaringer? smiley

• #19   22. jan 2017 ja jeg vil også stadig gerne høre, fra nogen af dem der har prøvet at bruge det. smiley

• #20   22. jan 2017 har godt nok selv fået købt 6 dåser. men har ikke fået prøvet der inu

• #21   22. jan 2017 Hold da op, 6 stk uden at bruge det smiley om ikke andet skal jeg nok melde tilbage når jeg har prøvet det. smiley

• #22   28. feb 2021 Hej Frander
    Vi venter stadigvæk på et svar. Mvh Allan

• #23   1. mar 2021 hej Allan,

Syntes det virker fint. Selvom det er lidt noget grat på lak osv. smiley

Har også brugt det på gevind til gevind undervogn - det var som nyt altid. Nemt at justere flere år efter

Kommentér på:
prolan

Annonce