{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Er det i orden? {{forumTopicSubject}}

God aften BG!

Har for lidt over et år siden købt en brugt bil hos en lille auto forhandler.
Da jeg var ude og prøve køre den, fandt jeg ud af at bagruden visker ikke virkede.. Det ville sælger selvfølgelig få lavet!

Da jeg henter bilen virker den også fint.. Men nu virker den så ikke mere. Jeg piller bagklaps beklædningen af og finder ud af, at det slet ikke er den originale viskermotor de har sat i (Har ingen ide hvilken mærke/model den kommer fra) Det er klippet og boret i beslagene for at få den til at sidde, plus de har klippet stikket af på selve lednings nettet for at få det til at virke med den uoriginale motor.

Er det iorden?? Nu vil jeg ikke nævne navn på forhandleren før jeg har talt med dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det i orden?
  • #1   17. mar 2015 Hvad kostede bil

• #2   17. mar 2015 Lige knap 30.000..

• #3   17. mar 2015 Ja så er det helt fint efter min mening.

• #4   17. mar 2015 Hmm oki.. Ja så tager jeg da meget fejl af hvad god service er.. Synes bare det er noget lort, de har klippet i det originale lednings net i bagklappen.. så jeg kan ikke bare købe en ny visker motor og sætte på..

• #5   17. mar 2015 Du har købt en bil til knap 30000 kr, det er en gammel bil.
    Og selvfølgelig kan du købe en ny orginal motor og tilpasse ledninger.

Satme godt forstå at flere og flere vil sælge til cvr

• #6   17. mar 2015 Så bare fordi den er "gammel" så det iorden at lave fusk på den?

• #7   17. mar 2015 Du vil nok bliver overrasket over hvor meget fusk der er, hvis du kiggede den efter.
    Der kan jo være flere årsager til det er gjort.

• #8   17. mar 2015 Ja ved at årsagen er at der næsten ingen hugger der har sådan en visker motor.. Og den koster 2200 plus moms for ny.. hehe

Det jo ikke fordi jeg vil have dem til at købe en ny motor eller noget.. synes bare det er noget klamphuggeri de har lavet.. Den sidder fast med en skrue og 3 strips..

• #9   17. mar 2015 Så kan du vel også forstå at de ikke vil sætte en motor på til næsten 10% af salgsværdien.
    Det skulle vel ikke være en avensis

• #10   17. mar 2015 Ja det kan jeg godt forstå.. Synes bare ikke det er ok at lave det på den måde..

Nej det er en nubira

• #11   17. mar 2015 Lortet har virket i et år og at den er gået igen, er selvfølgelig bare uheldigt. Men eftersom du intet forkert har bemærket i et år, så må man da kalde det "i orden".. Muligvis ikke den bedste løsning, men det er stadig en billig bil, så mere kan man ikke forvente.

• #12   17. mar 2015 Tak for svarerne.. smiley Men en ting er sikkert.. Handler sq aldrig bil der mere.. Samt rep. eller service.. ;D

• #13   17. mar 2015 vil anbefale du kun køber nye biler fremover

• #14   17. mar 2015 Du forventer en anden rangs Opel til 30.000kr bliver lavet med dele der koster. 7.33% af bilens. Salgs pris. Og så der uden arbejdsløn.
    Det har virket længe og måske virker lorte endnu og det bare er en sikring eller en anden fejl der skyld i motoren ikke virker

• #15   17. mar 2015 Har jeg sagt noget om jeg forventer der kommer nye dele på???

• #16   17. mar 2015 Brugt del ville da også være helt i orden.. Det er jo en brugt bil.. Havde nok bare forventede man lave tingene ordentlig.. Havde lidt stolthed i det arbejde man laver for sine kunder..

Men jeg har åbenbart taget fejl.. Var jo også derfor jeg spurgte hvad folk synes!

• #17   17. mar 2015 Og nej.. Den virker ikke mere.. Kommer størm til motoren.. Er målt smiley

• #19   17. mar 2015 Sådan er det jo desværre blevet det er ikke med stor fortjeneste at være brugtvognsforhandler, derfor bliver der lavet mange fuskede løsninger, og ting bliver kun skiftet om nødvendigt, ellers er fortjenesten allerede væk, det er en blevet en hård branche, og alle kneb gælder for dem i kampen om at overleve.
    jeg vil aldrig selv købe en bil ved en forhandler, hellere købe en privat med god service historik, og tjekke bilen igennem.

Svar til dit spørgsmål, så længe det er en bil af lidt ældre dato, og købsprisen ikke har været mere end den er, og det nu allerede er et år siden du købte den, så kan du ikke tillade dig at stille nogle krav, alle biler går i stykker og det er surt når der skal kostes penge på det, men sådan er det sku bare, ellers skal man jo købe en helt ny bil med service aftale.

• #20   17. mar 2015 Man kan også bare pille motoren og viskeren helt af - og så polere ruden så vandet perler af.

Kommentér på:
Er det i orden?

Annonce