{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kia Picanto 1.1 2004 erfaring?
  • #2   30. mar 2015 Det lyder godt nok skidt med benzinøkonomi'en.
    Det lyder da fint tak for info én smiley

• #3   31. mar 2015 har selv for godt en måned siden købt mig en, også en 1.1 fra 04. Vær opmærksom på rust har jeg læst mig frem til. Og kig om toppakningen skulle være røget. (hvid/brun snask på oliepåfyldningslåg samt oliepind). Ikke noget der var problemer med ved min dog. Ellers vil jeg sige at det er en ganske fornuftig bil, som er billig at have. dog, som nævnt ovenfor, er benzinøkonomien ikke som de skriver. jeg kører selv også max 15 km pr liter.

• #4   31. mar 2015 Hvid brun snask der kaldes cylindermajonæse er noget der opstår ved meget bykørsel, kondensvand blander sig med olie, det har ikke noget med toppakningen at gøre, og man kan ikke bare kigge om den er gået, man skal måle osv.

• #5   31. mar 2015 Jeg har en 1.1 fra 2006.. Samme model.. Og jeg er super glad for den. Fin lille bil med alt hvad man skal bruge i udstyr. Men den kører på ingen måde de ca 19,5 den er opgivet til.. Min kører faktisk ikke mere end 13.5.. smiley Dog mest bykørsel..Jeg kører ikke så langt så lever med det indtil videre og så er det jo rart at den ikke koster ret meget at ha i vægtafgift og forsikring.

• #6   31. mar 2015 Tak for info alle sammen.
    Er lidt skuffet over at høre den kører så kort på literen.....
    Den her er opgivet til 20,4, så er spændt på at se hvad den har kørt, når jeg har tanket et par gange:)

• #7   31. mar 2015 Jeg har haft en og den kørte ca 16,5 i snit.. Mine forældre har haft en i 6 år og det er den mest fejlfrie bil de har ejet, de har kørt 70000km i den og kun ordnet bremser og alm service. ABS ringe kan knække på dem, men de er lette at skifte og koster 175kr. Den mine forældre har har kørt 120000 nu, så stabil bil som starter og kører altid, vær opmærksom på om den har fået skiftet bolten i krumtappen.. Var en svaghed på de første.

• #8   31. mar 2015 Det lyder bare super:)

Hvordan kan man se om den er skiftet?

• #9   31. mar 2015 Efter 2005/6 er de lavet om, hvis den er skiftet burde det stå i servicebogen, det gjorde det på min..men hvis den går dårligt i tomgang så kan det godt skyldes det, så er det rigtig dyrt... Men en rimelig stabil bil.

Evt kontakt Kia og spørg om den har været kaldt ind til skift.. Det blev en del af dem

• #10   31. mar 2015 Den er fra 2004 kørt 123000Km.
    Der er ingen Servicebog.
    Den går fint i Tomgang, kan ikke mærke eller høre noget usædvanligt:)

Kommentér på:
Kia Picanto 1.1 2004 erfaring?

Annonce