{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Kia Picanto 1,0 {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået tilbudt den nye Kia Picanto (TA)

Den er fra '11 men har kun kørt knap 6000km.
Den er Pava behandlet fra da den blev købt.
Det er en 1,0 3cyl. 12V

Jeg har været ude og køre i den, og jeg synes den gør det udemærket, til sammenligning fra min Panda, så føler jeg ikke at jeg går ned på motorkraft selvom motoren er mindre.
Og jeg sidder bedre i den end i Pandaen.

Men er der nogle som har nogle årsager til hvorfor man ikke skulle købe sådan en..?

Og det ville da helt sikkert være federe med en BMW E46, men jeg bliver nød til at købe bil med et økonomisk aspekt, da jeg er elev på min arbejdsplads, og derfor ikke får den store løn..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Picanto 1,0
  • #1   16. mar 2013 nu ved jeg at mine forældre lige har været ude og kører i en magen af og er blevet helt forelsket i den. men efter min mening for man megen bil for pengene. samt de 12års gennemtærings garanti KIA lover.

    samt reservedele er ikke specielt dyrer til sådan en.



  • #2   16. mar 2013 Er det en garanti for at bilen er total gennemtæret efter 12 år? smiley

  • #3   16. mar 2013 Jeg synes os der er meget bil for pengene, Selvfølgelig får man meget mere ved den nye hyundai i10 comfort plus, men den jeg har fået tilbudt er jo ikke ny, men jeg kan godt lide at det er en 3 dørs, og så er den jo meget smartere at se på end min panda, som; let's face it; ligner en multipla som er kogevasket.. :S

    Og der er jo stadig 5 års garanti tilbage på den..

    Men ville bare lige høre om der var nogle der havde erfaringer og kunne komme med ting som var dårlige ved dem..


  • #4   16. mar 2013 Sjovt Casper Jeg kunne vældig godt li rattet, synes det var lidt smart at se på..
    Men ja, det er jo en smagssag..

    godt jeg må snakke med finansministeren og så ser vi om ikke det bliver en realitet.. smiley


  • #5   16. mar 2013 Det eneste der har været med dem er håndbremsen i kaliberen men det er de alle kaldt tilbage for og er garanteret lavet i den smiley hvis fu køber den så hold øje ved alledøre og bagklap da malingen lige er en tand for tyndt der og kan give bobler under lakken ellers fin bil til pengene smiley

  • #6   16. mar 2013 Tak Kenneth..
    Det vil jeg være opmærksom på..


Kommentér på:
Kia Picanto 1,0

Annonce