{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.034 visninger | Oprettet:

Washworld {{forumTopicSubject}}

Hvor mange herinde er medlem af Washworld? Meldte mig selv ind i går, og kørte ned for at vaske. Det virkede helt upåklageligt. Fed idé med ubegrænset vask fra 69,- om måneden, og at man slet ikke skal forlade bilen, nummerpladen bliver bare læst af en scanner, og så kører man ind i hallen.

http://www.washworld.dk/

Lad os håbe de får endnu flere haller op at stå i fremtiden, konceptet er genialt, synes jeg i hvert fald. Trist for dem der har langt til hallerne, for det virker faktisk rigtig godt.

Indtil videre er der haller i Roskilde, Herlev og Frederiksværk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Washworld
  • #2   13. apr 2015 Nye vaskehaller med SoftTec børster ridser ikke mere eller mindre end hvis du vasker i hånden. Det handler udelukkende om at fravælge nylonbørster.

    Desuden, hvis du ikke ved hvad du laver når du vasker i hånden, så ridser du med overvejende sandsynlighed mere ved håndvask, end maskinvask.


  • #3   13. apr 2015 Værsgo' - et stk. gratis udstemme for reklame i forum smiley

  • #4   13. apr 2015 Og selvfølgelig nyder jeg også at vakse i hånden, en gang om måneden om sommeren, så får den en ordentlig tur i hånden, og i alle krogene. Men om vinteren er det ikke det jeg prioriterer, så er det fint med den mindste vask i hallen, for at holde salt og skidt af lakken.

    DOG vil jeg sige, at kom der flere manuelle vaske frem, så valgte jeg også det fremfor maskine. Desværre ses det ikke ret mange steder herhjemme. I Sverige og Polen er de alle vegne.


  • #5   13. apr 2015 M. Lund

    Reklame? Er du dum eller hvad, jeg spørger om andre er medlem, jeg har intet med Washworld at gøre. Klaphat.


  • #7   13. apr 2015 Jeg håber os de åbner noget i aalborg området.. Har prøvet der vaske med fint resultat!

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   13. apr 2015 Nylon eller hvad de laver børsterne af, så kan de ridse, for småsten og andet lort kan sætte sig i materialet, og derved ridse smiley
    Men da jeg tankede den anden dag, der så jeg at OK vaskehaller har det samme, ca samme pris, men tidsrummet var noget begrænset..


  • #9   13. apr 2015 Hvor skrev jeg at de IKKE ridser? Der er ingen vaske der er ridsefrie, maskine som håndvaske.

    Nissen!

    Ja, der er vist mange ønsker om nogle haller på den anden side, tror også konceptet breder sig, det jo ikke længe de har eksisteret, og de har da allerede fået tre mere siden start.


  • #10   13. apr 2015 Mr. Christensen

    Der er ikke andre der har ubegrænset vaske til en fast pris pr. måned. smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   13. apr 2015 Thimofey
    http://www.ok.dk/privat/kampagne/fri-vask
    Nej er der ikke

    Men som jeg skrev, meget begrænset tidsperiode på dagen.. Og prisen er også lidt højere da man er låst til de 149kr, men det er så på alle deres vaske på programmet..


  • #13   13. apr 2015 Der skulle stå "til fast lav pris".

    Washworlds dyreste Premiumvask koster ikke engang så meget. Du kan for 69 pr. måned vaske ubegrænset hos Washworld, og ikke i begrænset tidsrum.


  • #14   13. apr 2015 Hvis vi siger du vasker fire gange pr. måned, så vil du ende med en vask på 37kr pr. gang.

    Tager du så Washworld og vasker til 69,- om måneden, ender du med en pris på 17 kr. pr gang.

    Så for at det kan hænge sammen med OK, skal du virkelig vaske mange gange. Og de dyre vaske er spild af penge uanset hvad.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #15   13. apr 2015 Ja prisen er lidt højere, men du skrev at der ikke var andre..
    Men jeg skal ikke kunne sige hvor mange OK haller som har det tilmeldt, men kan tro at de dækker landet bedre end wash smiley
    Skulle jeg igennem en wash så ville jeg komme hjem med en møg beskidt bil igen smiley

    Men ja de er 20kr billigere i med deres dyreste tilbud, og tidsrummet meget bedre!
    De mangler bare flere haller, så flere dovne mennesker kunne få renset deres biler..
    Ville personligt aldrig gøre det, da jeg heller selv gør det.


  • #16   13. apr 2015 Læs nu hvad jeg skriver! Jeg missede et ord, der skulle stå til fast LAV pris. Dit udsagn var "til cirka samme pris". Deraf skrev jeg, at ikke andre har abonnementvaske til en fast LAV pris pr. måned.

    En enkeltvask hos OK koster det samme som et månedsabonnement hos WW. Så hvor vil du hen med "cirka samme pris". Det er da sindssygt dyrt.

    Og så er det WashTec der er leverandør af vaskeanlæggene begge steder, så om der står OK eller Washworld, eller noget helt tredje, bliver vasken ikke bedre af. Så prisen er ikke det mere værd ved OK.

    Og jo, ynder også at hygge med at håndvaske, når der skal gås efter i krogene. Men i en travl hverdag, er det lækkert bare at rulle ind igennem hallen, og så tage det grove med lidt større mellemrum.

    Om vinteren gider jeg absolut ikke stå at håndvaske - ej heller køre rundt i en møgbeskidt bil. Derfor er det ganske enkelt et fedt koncept, for mig i hvert fald.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #17   13. apr 2015 Der er mange som kun går efter premium vaske, og tror også det er dem som sådan et tilbud er rettet mest imod.. Derfor bliver jeg ved med at påstå at prisforskellen ikke er gigantisk..
    Men hvis man bare vil have den billigste vask, som er "fin nok", så er WW da klart bedre.. Udover at det kun er i kbh, og ingen planer om at åbne nogen på Fyn, eller Jylland, eller længere sydpå Sjælland


  • #18   13. apr 2015 Ja, men det er nok også fint for dem der vil have de dyreste vaske. De er bare spild af penge, det er set et utal af gange, bare læs FDM, eller se afsnittet hvor de testede i kontant.

    Der er ikke meldt ud hvor de vil åbne i år, men det er da muligt der vil komme haller andre steder i landet, som Jylland og Fyn. Indtil videre er det nok dét OK kan tjene den ekstra høje pris på, at udbyde vaske flere steder, til gengæld for en højere månedlig ydelse.


  • #20   13. apr 2015 Vil 100 gange hellere wash n go i Svenstrup ved Aalborg, der kan man håndvaske sin bil

  • #21   13. apr 2015 #20

    Det er fandme os en dyr omgang derude hvis det skal gøres ordentligt


Kommentér på:
Washworld

Annonce