{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Mads J
Mads J
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 58

BMW 335i Coupe Flexlease vs. købe {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Er ved at overtale kæresten, til at vi skal have ny bil, men er kommet en smule i tvivl omkring, hvad der bedst kan betale sig - køb/lease banditten, man måske har hente i Tyskland.

Nu kan der være mange måder at stille regnstykket op på, men har i et bud på regnestykket. Har mellem 50-100k alt efter hvad der er nødvendigt, resten skal tages som et banklån/kassekredit.
Tænker fra 07-09 uden flere 100.000 af km.

Som jeg lige har set ligger de til omkring 15-17.000 Euro, men der er også lidt omkostning i forbindelse med oprettelse af leasings-ordningen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 335i Coupe Flexlease vs. købe
  • #1   15. jun 2015 Bare du lige husker hvad det koster at holde sådan en bil samtidig med service osv.. Det er der mange der glemmer at indregne i deres bilbudget.

Flexleasing er fint, i hvert fald indtil firmaet går konkurs og du mister din bil og dit indskud - såfremt dette sker.

Find en 335i, evt. i DK som ikke har kørt for langt. Se om budgettet kan holde til det inden du køber. Regn med at sætte 3-4000 Kr af om måneden til Service, forsikring og vægtafgift.

• #2   15. jun 2015 Alt efter hvor lang tid du har tænkt dig at beholde bilen, kan det sagtens betale sig at flexlease. Jeg har selv tænkt mig at importere min næste fra Tyskland og betale afgiften med det samme. Så venter jeg hellere det ekstra år det tager at spare lidt penge sammen og eje bilen 100% selv.
    Du ligger lidt i den lave ende mht. kontanter, hvis du skal låne fra 50k og op. Så ender du med både et banklån med en rente og en leasing kontrakt, som koster i oprettelse og udbetaling.
    Som der også nævnes, skal du sørge for at der er plads i budgettet til service udgifter, hvis du vil beholde fabriks garantien.

Kommentér på:
BMW 335i Coupe Flexlease vs. købe

Annonce