{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iveco Daily - Positive og negative sider.
  • #1   17. jun 2015 Ved ikke med de nyere modeller, men de gamle fra 90'erne køre fandme godt.

• #2   17. jun 2015 ""Sælges engros til cvr nr eller til export"" Ville ikke røre den med en ildtang

• #4   17. jun 2015 Har haft nogle som firmabil de ok.
    ved ikke om de generelt sprøjter fra hinanden. Den je havde som firmabil blev kørt af 8-10forskellige unge drenge på 18-25år. Mens jeg var chauffør på den havde den en EDC fejl som fik wastegaten til at lukke i så bilen lavede Max tryk. Havde aldrig et mekanisk nedbrud men lidt lambe bingo måtte påregns hvis man få en uheldig model.
    Det gode er jo det en 7 tons vogn

• #6   17. jun 2015 De har problemer med kardan, bagtøj og elektronik. Ville aldrig købe sådan en.\

• #7   17. jun 2015 Vi har en som firmabil, og den kører isoleret set fint nok, MEN: vores er vanvittigt lavgearet så alt over 130 km/t på motorvejen er ikke til at holde ud. Når der ikke er læs på er den lige så stiv som et bræt pga. bladfjedre i bag. Der er ikke noget armlæn og sædet er meget smalt. Og så samlekvaliteten ikke specielt god. Vores er en gammel flådebil fra Leaseplan, så alle service er overholdt. Den er fin til små ture og man kan køre med et råddent overlæs uden at det kan ses (igen pga. de stive bladfjedre). Hvis det "bare" er en firmabil til forholdsvis korte ture er den fin, men til længere ture er den ikke specielt spændende hvis du spørger mig. Jeg kørte Grenaa-Neumünster og retur i et stræk, det kostede mig 1.000 kroner hos fysioterapeuten inden min skulder var funktionsdygtig igen smiley

• #8   17. jun 2015 Og vores kører 6-7 km/l ved 120 km/t på motorvejen med 300 kg på ladet. Og tanken er kun på 60 liter, så man skal tanke pænt tit smiley det er en 3,0 turbodiesel med 180 HK.

Kommentér på:
Iveco Daily - Positive og negative sider.

Annonce