{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du også...
  • #1   28. apr 2004 Jo jo, har også godt haft besøg af ham, med en lign bedømmelse, interessant fyr.
    Har ikke gidet give ham en karakter igen, selvom han egentlig fortjener en "hævnkarakter", med sådan en holdning...
    Her er lige linket:
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12036

• #2   28. apr 2004 En 3'er er jo bare en bil man mener er lidt gennemsnitligt. Hverken fed eller grim. Jeg synes egentlig at der bliver givet alt for lidt af dem, for hvis man kigger udelukkende på karaktererne herinde er der stort set ingen grimme biler.

Generelt er stemmerne alt for høje, og jeg har da også set folk blive sure over "kun" at få 4 eller måske endda 5. Kan man ikke tåle at folk bedømmer ens bil ærligt skal man holde sig væk.

At en kommentar måske ville være på sin plads er en andne ting.

• #3   28. apr 2004 KB: Jeg ved ikke om jeg hører til i gruppen der piver. Jeg deltager aktivt i diskutionen og har nogle holdninger jeg står ved. Det kan da godt være, at det er at pive smiley

• #4   28. apr 2004 K B: Vi kan ikke være meget mere enige. Det er fint nok at stille spørgsmålstegn til karakteren (Smid evt en besked til ham der har givet den ved hans egen bil) men jeg kan ikke helt se hvad der menes med "Nogen der ved hvad det er han egentlig er ude på med den holdning ?¿.." Mon ikke han bare giver en ærlig stemme?

Kommentér på:
Har du også...

Annonce