{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alfa 159
  • #1   18. jul 2015 Det skulle være en af de mere pålidelige Alfa'er og ud fra hvad jeg har hørt køre de virkelig godt, dog er Alfa'er ofte tørstige, ved dog ikke om det gælder 159'erne og deres motore smiley

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #2   18. jul 2015 159 går ligeså tit i stykker som alle andre Alfa'er og vis du skal have lavet noget på den er det mange timers arbejde på grund af dens opbygning de er også glade for rust men som de fleste Alfa'er kører de rigtig godt

• #3   18. jul 2015 Jeg syntes ikke min går mere i stykker end alle andre bilmærker. Og er jo i princippet bare en Opel vectra c i pænere indpakning. Den ruster ikke nær så meget som 156 eller som VW fra samme tid. Den er fuld galvaniseret og forskærme og klap er i alu.

Jeg er alt i alt ret glad for min.

• #4   18. jul 2015 Jeg ville gå efter en 1,75TBI eller en 3,2V6 da de andre motorer skulle føles svage i den ret tunge bil. Men der er ingen af dem som kører ret langt på literen.

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 871
    #5   18. jul 2015 Det er jo altid forskelligt men vi har lavet en del på dem men det er en fin bil

Kommentér på:
Alfa 159

Annonce