{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.511 visninger | Oprettet:

Kia Rio vs Ford Fiesta {{forumTopicSubject}}

Står i lidt af et dilemma om hvilken en jeg skal vælge. På den ene side får jeg en Kia Rio Limited proppet med udstyr og 7 års garanti, massere af plads, selv for mig på 2 meter, men som jeg selv syntes virker en lille smule kedelig.

På den anden side er der en Ford Fiesta Titanium 100hk, som koster en lille smule mere end Kiaen, men har bare ikke ret meget udstyr i forhold til, men til gengæld får jeg en bil som jeg selv syntes er lidt sjovere at køre i, og jeg kan også bedre lide den måde den er designet indvendigt og udvendigt.

Hvad er jeres meninger og erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Rio vs Ford Fiesta
  • #1   3. aug 2015 Fiesta kører bedre, og har en rigtig godt turbobenziner.

  • #2   3. aug 2015 Retfærdigvis, skal Rio'en hvis sammenlignes med Fieste Titanium 65HK , sådan rent prismæssigt.

  • #4   3. aug 2015 Problemet er at Rio kun sælges på udstyret, hvorfor resten af bilen egentlig er middelmådig.

  • #5   3. aug 2015 Hvis det er Rio Limited Edition er der stort set alt. Min søn har en, og vil sige der er alt udstyr der kan proppes i, undtagen GPS.

    Det være sig : Fartpilot, varme i sæder , elspejle indklap/varme, regnsensor , klimaanlæg , 17" Alufælge ,bluetooth, køl i handskerum , tågelygter , læderrat/gearknop , autonedbl. bakspejl , komfortblink ..... o.s.v. o.s.v.


  • #6   3. aug 2015 Jeg tror bare problemet er at de 2 biler går stort set lige op i ting der er med og imod på dem begge. Hvad der er et minus på Forden er et plus på Kiaen, og hvad der er et minus på Kiaen er et plus på Forden. Jeg tror på at efter alle plusser og minusser er talt op står man kun tilbage med den konklusion at Kiaen er bare billigere, og med deres 7 års garanti kan man sælger den efter 5 år, og der vil stadig være 2 års garanti på, hvilket også kommer til at have en effekt på salgsprisen

    Men det er bare lige det jeg tænker over lige nu, og havde det ikke været for den kampagne de har lige nu på Limited ville jeg da helt sikkert have valgt Forden


  • #7   3. aug 2015 Man kan ikke komme udenom Rio'en til kr. 150K ???? ....... Man får rigtig meget bil for pengene, især hvis man vægter udstyret.

    Faktisk kører den også ok. Fiestaen er nok mere sporty, dog uden jeg har prøvet den helt nye. ??


  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 7
    #8   8. aug 2015 Ecoboost 125 hk klart den sjoveste. Ikke svær at finde til ca 150000,-

  • #9   8. aug 2015 min moster har en 1,0 125 hk, det er til dato den bedste "lille" benziner jeg har kørt i, er der ikke noget med at der også er km. begrænsning i de 7 års garanti ? 150.000 km. eller sådan.

  • #10   8. aug 2015 Jo, med Kia er garantien 7 år eller 150.000 km. Men nu ved jeg så med 100% sikkerhed at jeg ikke kommer til at køre 150.000 km på 7 år

Kommentér på:
Kia Rio vs Ford Fiesta

Annonce