{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Christian N
Christian N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Newbie BIL ---- {{forumTopicSubject}}

Hej...

Min 17 års fødselsdag nærmer sig, så det er snart ved at være biltid - men jeg har jo ikke de store finanser - så jeg vil gerne have nogle gode råd angående hvilken bil jeg skal købe?? Den skal være meget brugt, nogenlunde pæn, og ikke mindst i stand til at klare et syn!!!

Jeg har i øjeblikket ca 15.000kr - hvor meget skal de ca bruges på en sådan bil?? og hvad får man egentlig for de der 15 - 20.000kr ??

Håber I gider komme med nogle gode råd - gerne med forslag til hvilken bil osv....

Jeg har fået de her biler foreslået -
Toyota Corolla
Daihatsu charade
Mitshubisi Colt
Honda civic
Nissan Sunny

Er der andre biler, som var værd at overveje - og hvilke af de her, ville være bedst at investere i ??
Mvh Christian N

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Newbie BIL ----
  • #1   29. apr 2004 Veteraner...

volvo Amazon, vw bobbel....

De er billige i indkøb, billige i reservedele, kan tunes som bare faan' og holder værdien. Så behandler du dem godt, kan du jo tale om en investering!

Gav feks 10.000kr for min bobbel med et år til syn, 435kr for årlig kasko i mit eget navn, og knap 500kr i vægafgift årligt.

så hvis du tænker på at investere i en bil, kommer du ikke udenom en veteran! Det er noget sværere at få sine penge igen på nyere biler!

Meeennn, det er jo bare min mening! Eller?

• #2   29. apr 2004 Slutter mig til Mikael H .. det er to fede biler .. Og den giver skam også lidt respekt i trafikken smiley

• #3   29. apr 2004 Startede selv med en Daihatsu Charade.. utrolig dejlig bil.. meget pålidelig! havde aldrig problemer med den, og den blev altså ikke kørt stille.. hehe.. smiley
    en af mine gode venner har også selv en hatsu og der er heller ingen problemer med den, og den får også en masse tæsk og km-tælleren siger vist nok 240.000!!

• #4   29. apr 2004 Skal på arbejde så svarer lige lidt hurtigt....

Ove H: Du kan finde alt brugt til en Amazon, og til ganske billlige næste føræringspriser!! Selv nye dele til den er markant billigere end til 80´er biler! (Feks forrude 615kr)

Bernard B: Det er reglen, men kan du forklare at du ikke har brug for en "hverdagsbil" er den ikke nødvendig! Sådan er jeg ihvertfald blevet forsikret!

Kommentér på:
Newbie BIL ----

Annonce