{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det sådan????? {{forumTopicSubject}}

okay nu kommer den endelig.....
Kan godt være det lyder dårligt eller noget...
Men hvorfor er det at piger herinde ALTID får 7 eller 5 for deres bil, selvom den ik er stylet eller noget, bare fordi de har et profilbillede af sig selv??? er det fordi fyre bare vil fedte sig ind på dem eller hvad???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det sådan?????
  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #1   29. apr 2004 Hehe. Har du set mit indlæg under den der Mercer?? Jeg sætter spørgsmålstegn ved netop det samme. Det viser bare hvor meget at stemmerne betyder

  • #2   29. apr 2004 Helt ærligt....

    Okay ja jeg har et billede af mig selv... men er det et problem for nogen så bliover det bare slettet.?

    Og om folk giver min bil 1 eller 7 betyder indtet for mig, jeg ved selv hvad den kan og hvad den er værd...

    Og om man kan lide bilen er nok nok hvad man er mest til ikke, nogele er til opel andre til golf.? Altså... smiley


    Jeg ønsker ikke særbehandling, fordi jeg er en pige, tværtimod, jeg er selv med til at lave i min gamle dyt, og sys selv det er fedt at være med til at skrue noget så fedt sammen... Så man selv kan være med til at få kreditt..

    Yep min bil er beskidt, og lidt rusten :o)

    Men den køre fandma godt... *gg*

    Og den er jo også under smuksering,
    '
    Så jeg håber da at folt bedømmmmer min bil ud fra at de sys, det er et fedt projekt... Hvis ikke så ryger den bare ud...

    Bare lige en piges mening.



  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #3   29. apr 2004 Helt enig Kristina. Men se på den Mercedes, der stort set kun har fået 7 taller. Den står helt standard og er faktisk grim. Hvordan kan den fortjene et 7 tal?

    Lars T: Så skal vi måske give alle drengene 1 taller fordi vi er heteroseksuelle og ikke vil flirte med dem?? :o)


  • #4   29. apr 2004 hey kristine A....

    Tak for dit indlæg til mit tema....

    og lars T hvis du sku flirte med en pige, tror du så ik du sku prøve et af de mange chatrum som er her på nettet istedet????


  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #5   29. apr 2004 Helt enig Kristina. Men se på den Mercedes, der stort set kun har fået 7 taller. Den står helt standard og er faktisk grim. Hvordan kan den fortjene et 7 tal?

    Lars T: Så skal vi måske give alle drengene 1 taller fordi vi er heteroseksuelle og ikke vil flirte med dem?? :o)


  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #6   29. apr 2004 Ups. Der var lige en deffekt.

    Lars T: Godt, så længe vi er enige:-)


  • #7   29. apr 2004 Folk er jo forskellige og tænk bare hvis vi alle var ens med samme meninger ... Hmmm. ja tænk bare.

    Personligt vil jeg da gerne se hvem jeg snakker med... men andre vil jo nok hellere se en bil og andre igen er ligeglade...

    :o)

    Igen bare en piges mening.,



  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #8   29. apr 2004 Hmm. Så vi skal altså lægge et billede ind af os selv på vores profil?

  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #9   29. apr 2004 Hahaha. Ja, den er mega fake:-)

  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #10   29. apr 2004 Nope. Jeg har kun Honda'en. Sorry

  • #11   29. apr 2004 Er det ikke mænds generelle svaghed - 2 hoveder, men kun blod nok til et ad gangen?!;-) Vil lige påpege at jeg aldrig har givet nogen kvinder/piger karakterer, da jeg ikke er stødt på nogen i min søgen.

  • #12   29. apr 2004 Dejlgit med en diskution smiley hehe

    total griner at man kan få alle de svare på sådan et indlæg... men det er jo godt med forskellige meningen, men er enig i en ting og det er at det bil da være en god ide med selve personen som profilbillede, for at man kan se hvem man skriver med,,,,,,,emn synes stadig man skal stemme ud fra bilen og ik personen


  • #13   29. apr 2004 Lars T:

    Er det nu så total nedtur? Der er jo ingen der siger jeg søger ret meget herinde, og NÅR jeg søger så er det jo biler jeg kigger efter;-)


  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #14   29. apr 2004 Thomas: Tror du virkelig selv på den?? :o)

    Og JA, jeg har ondt i røven over det:-)


  • #15   29. apr 2004 Gaba....
    Hvad sker der lige her??? skal du i børnehave i morgen???
    det er bare et skide profil billed, hvorfor ha så ondt i røven over det? men jeg kan sgu godt fjerne det og se om alle mine 7 taller forsvinder... du synes den er grim, ja sådan er det, men måske er der nogen herinde der godt kan lide biler der er standard i stedet for de over stylet biler... men hold kæft en flok pattebørn.. går du heller ikke på stranden i frygt for at se damer i badetøj???


  • Gaba .
    Gaba . Tilmeldt:
    mar 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 91
    #16   29. apr 2004 Ja, jeg er faktisk på vej i seng. Min far skal til at putte mig.

    I så fald at du er blind, så er der to smileys. Da jeg ikke tager det så højtidligt. Men det gør du åbentbart. Jeg undskylder og trækker mig derfor ud af denne diskussion


  • #17   29. apr 2004 Asbjørn...
    Jeg ved ikke om du skal have briller, men så vidt jeg ved er jeg ikke nøgen på det billed...

    Og jeg kan ikke gøre for hvis folk giver min bil 7 pga mit billed, men det er ikke derfor det er der... jeg er sgu ligeglad om i alle giver min bil 1 taller.. det er ikke det der betyder noget for mig... SÅ LUK DOG RØVEN!!!


  • #18   29. apr 2004 Nu er det 2 diskussion jeg læser ....en men at henrik med sin mB 320 s der kun fik et 1 tal og nu det her .... hvad sker der med jer ... er det ikke ligemeget alt det pis???? det er sgu da biler vi skal diskutere.. man skulle tro det var folketinget.... tag jer nu sammen .som Lars skrev (Soldater)

  • #19   29. apr 2004 tager du det ikke højtildligt??? du jamre dig gør du...!

  • #20   29. apr 2004 Gaba og aller jer der har så ondt i røven..
    så er billedet skiftet.. nu er min lillesøster på det håber jeg ikke i kan brokke jer over, men i kan da få lov at mødes med hende så kan i snakket lidt med en på jeres eget stadie...!!!


  • #21   29. apr 2004 lotte nu må du sgu tage dig sammen (stillehavet)

  • #22   29. apr 2004 de overnævnte indlæg er ikke til dig danny, men til gaba

  • #23   29. apr 2004 Ok lotte og tak for sidst det var rigtig hyggeligt.



  • #24   29. apr 2004 Danny, ja turen til tyskland var hyggelig..

  • #25   29. apr 2004 ja ik man ligger godt på bagsædet ik Lotte

  • #26   29. apr 2004 Det er da noget af en mundfuld det her. Man er sgu ikke vant til at læse så meget i de her indlæg.

    Ville også bare være med i den her diskution, men har egentlig ikke noget fornuftigt at skrive, ligesom i de mange andre indlæg......

    Hyg jer, og lad det stadig være bilernes side !!!


  • #27   29. apr 2004 HAHA danny du er sgu sjov, man sidder godt på dit bagsæde, men jeg ved ikke hvordan man ligger eller noget andet!!! men godt forsøgt!

  • #28   29. apr 2004 hold dig til sandheden min lillemus

  • #29   29. apr 2004 det er vist dig der skal holde dig til sandheden ik? danny.boy..

  • #30   29. apr 2004 ja, så er billedet tilbage, og dem der får ondt i røven, det kan i jo bare få... det er ikke mit problem!!!

  • #31   30. apr 2004 Det jeg skrev ang. lotte var bare fis.... ok lotte er du så glad igen..... ellers er det jo bare arveligt


Kommentér på:
Hvorfor er det sådan?????

Annonce