{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.114 visninger | Oprettet:

Rat ryster ved 110km/t til 120km/t {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Inden i skriver kig i andre emner osv osv. Dem har jeg været igennem og det er slet ikke samme problem.

Bil avensis fra 00
dæk 205/55 R16

Fælgene kan der ikke fåles/ses at der er skævhed i den. Samt at dækkene går pænt rundt på maskinen unden af dækket "hopper"
Når vi har lavet en alm afbalancering og der rystede rattet ved denne hastighed på motor vej, og sitre lidt der opad ved lavere hastighed igen problem.

Så prøvede jeg en optimeret / afbalanceret hos euromaster dyr omgang.
Men ligefør det blev værre, men havde også sagt til dem at jeg nægtede af tro på denne afbalancering kunne hjælpe, men de fik mig overtalt til at prøve. Men det får de også at vide at jeg er noget utilfreds. Men håbede på de kunne se andre ting ved bilen der kunne være glat som der gjorde at rattet ville ryste.

Men Har fået tjekket bøsninger i og omkring alt ved forhjulene. Er godt nok ved at være frustreret over det.

Derfor spørger jeg herinde. Nogen der ved hvad man muligvis skal kigge efter. Jeg aner intet.

Nogen for har nogle dæk/fælg 5x100 som passer til en avensis som virker 100% som jeg kan få på og prøve om det er mine dæk og fælge den er gal med inden jeg skiller bilen af i atomer af raseri ;-).. For tæt på Hedensted.

Tak for jeres tid at læse det igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rat ryster ved 110km/t til 120km/t
Kommentér på:
Rat ryster ved 110km/t til 120km/t

Annonce