{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Michael J
Michael J
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

DVD i nakkestøtte {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har søgt lidt i forummet og kan se at det nyeste emne vedrørende dette er fra 2012. Så enten er jeg overhovedet ikke med på beatet eller er det bare integreret i alle nyere biler?

Eller har folk valgt andre løsninger? I så fald hvilke?

Bilen er en Renault Scenic II (2008), så er der nogen der har erfaringer med dette, og evt. kan anbefale en løsning?

Formålet er at underholde et par unger ved længere ture.

Jeg kan se at man kan få både indbyggede i selve nakkestøtten og også sådan nogle "slå-over-nakkestøtten".

Jeg er lidt på bar bund her, så hvis nogen kan hjælpe med "dos/don'ts" ville det være herligt.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DVD i nakkestøtte
  • #1   23. aug 2015 Skal du have dem indbygget kræver det du er kreativ, ellers skal de en tur forbi en fagmand. Så skal dit anlæg kunne tilsluttes 2 skærme. Så al efter hvilken kvali du går efter og om det er nyt eller brugt, er det en udskrift på mellem 3-10.000kr

• #2   23. aug 2015 En nemmere løsning er at stikke dem en tablet i hånden, oprette et Viaplay-abb. og så downloade film ned offline inden i skal køre, så kan de se det hele der. Så skal de jo bare deles - men det kan jo så blive næste udfordring smiley

Jeg ville ikke få skærme på nakkestøtterne.

• #3   23. aug 2015 Som andre skriver .. tablet o.l. er vejen frem idag..

Få monteret sådan i nakkestøtter så er du ret sikker på at tyven bryder ind i din bil næste gang og ikke naboens

Også er det tivlsomt at ungerne vil se samme film .. Og har du tænkt på lyden ?

• #4   24. aug 2015 Hovedtelefoner kan tilsluttes de fleste skærme

Kommentér på:
DVD i nakkestøtte

Annonce