{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Rikke N
Rikke N
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 52

dvd i nakkestøtte {{forumTopicSubject}}

Hvad vil i i nakkestøtten eller i lofte?

Har set på Kinapriser at det er ok billige der, men er der andre steder man kan hente dem I DAG?? Kender i nogen som evt ligger inde med et sæt??
Kom med jeres link:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dvd i nakkestøtte
  • #1   1. jul 2009 morgen Rikke N..

hvad fanden er det for en tid at skrive på.. fuck du er frisk..

nå men, personligt ville jeg aldrig handle ved kinapriser.. har kun hørt dårlige ting om dem..

men jeg havde selv tænkt på at skulle have lidt underholdning i bil.. ang
    - skærm i nakkestøtterne
    syntes dog ikke jeg ville betal 3000.- for at sæt og derefter stå med flere timers arbejde for at montere dem i nakkestøtterne og besværet med at skulle skjule ledninger i sæderne..

- loft skærm
    så heller en loft skærm, fandt en lækker 17" widescreen til 2500.- hvor der ikke rigtig er noget tilpladsnings arbejde. og så er den pænt stor en 17" jeg er selv meget kritisk når det kommer det film og små skærme.. en film skal nydes på en ordenlig skærm..

held og lykke med projeket m8

most wanted.....

• #2   1. jul 2009 thansen har tilbud på sine skærme som er indbygget i nakkestøtten til 800kr stk mener jeg det er

• Rikke N
    Rikke N Tilmeldt:
    sep 2008

#3   1. jul 2009 Dem i Thansen skal der ikk en dvd afspiller til eller er det indbygget i dem, synes ikk jeg kan læse det nogen steder:o)

Overvejer lidt de loftskærme, men er ikk meget for der skal laves "hul" i mine lofte hehe:o)

• #4   1. jul 2009 Rikke N.. bliver du engang træt at loft skærmen.. så er det ikke værre end at købe en brugt himmel fra en hugger.. smiley

nå min SP penge kommer så skal vi enten have loftskærm eller ny HU..

• #5   1. jul 2009 Check mine ude, laver dem for 1000 kr.

• Rikke N
    Rikke N Tilmeldt:
    sep 2008

#6   1. jul 2009 Hehe ja det er jo rigtig nok, er der ikk os større chance for indbrud med dem i nakkestøtten??

Men hvordan fanden montere man dem i lofte, sidder da og tænker jeg bare skrure et par skruer op i mit loft.. Meeen tror sgu ikk det vil se så pænt ud hehe....

Hvor fandt du dem til 2500 henne??

• Rikke N
    Rikke N Tilmeldt:
    sep 2008

#7   1. jul 2009 S T:.... er dine til salg?? Er ikk meget for at skal skifte mit anlæg ud i min bmw... Derfor vil det være super fedt hvis der var dvd i dem:) Hva mener du med du laver dem??

• #8   1. jul 2009 Altså du giver mig dine nakkestøtter, samt et par skærme "har et par anbefalinger" så skal jeg nok fikse kabler og hele lortet for 1000 kr. smiley

• #9   1. jul 2009 Jeg kan kun snakke for mig selv, da jeg også overvejede at få monteret en i loftet.
    Men jeg gik fra det igen,da jeg så hvor meget udsyn sådan en tog i bakspejlet, og valgte derfor at installere i nakkestøtterne istedet.

Så mit råd er at se loftmodellen, inden du evt. vælger sådan en, for at se hvor meget den vil fylde i din bil.

Kommentér på:
dvd i nakkestøtte

Annonce