846 visninger
|
Oprettet:
gider ik de Opel´er {{forumTopicSubject}}
igen igen.. kan jeg se at jeg har fået en udfordrig fra en opel og denne gang tænkte jeg at.. han vil sikket battle fiar men nej... igen kan man finde inde på opelpower at ens battle stå der inde.... så fuck jer der køre opel... giver ik en skrid for jers battler....
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 9 Emner: 44 Svar: 363
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 127
jun 2003
Ha´ det godt, og pas på dit mave-sår....
jun 2003
Her er lidt stof til eftertanke...
God weekend..
feb 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 73
* Pudse Pudse *
Skærmen bliver så våd når folk tuder inde bag glasset. har kun en ting at sige: Jesper, du er vist lidt dobbeltmoralsk!
maj 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 43
Men du er squ nød til at ha HELT ren mel i posen når du poster et indlæg her i forum, ellers bliver du flået. Så det nytter det ikke noget du henter stemmer det ene eller det andet sted, eller foreslår noget sådan inde på Fiat siden.
Underordnet hvem der startede.... :o)
Prøv istedet at aftale med hinanden, IKKE at hente stemmer nogen steder inden udfordringe går igang. Hvis det er det man ikke gider..
maj 2003
Tal ordentlig til hinanden. Tænk hvis i møder hinanden en dag. Så kunne det jo være man fik en dårlig smag i munden...!!!
Peace man - peace...
jun 2003
NÅR....!
maj 2003
I øvrigt, hvad er det for noget med det profilbillede du har?? Og en anden lignende, osse i en MB, har i noget ´"kørende"?? :-)))))))
maj 2003
Enig. Kun sjovt med lidt "krydderi" her inde...
Fristes til at sige det samme som man gør om bilerne:
Pas på hende..
dec 2002
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 8 Emner: 216 Svar: 2.054
aug 2003
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 101 Svar: 416
Bilgalleri.dk går da ud så at se fede biler, få nye bil venner, høre vis der sker noget nyt i bil verden, og hjælpe hinanden, så jeg syntes at alle sammen skal slappe lidt af og snakke pænt til hinanden, man får jo ikke noget ud af at svine andre folk til. hvad med at glemme det her indlæg, og komme videre.
ses vi på striben i aften i århus eller hva.
apr 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 109
Ja, jeg synes også bare at det var sjovt, men der var der nogen der ikke syntes :o) Han passer sgu godt på mig... ;o)
Thomas: I love you...
sep 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
Tja.... for mig og se lader det til at du godt kunne tænke dig et "udfordrings forum" på jeres egen side så i kan hjælpe hinanden imode de "klamme" opelér......
Budskabet med dette må jo være at hvis moral er godt så må dobbelt moral jo være dobbelt så godt........
Så tænk dig lige lidt om inden du skriver sådan et indlæg igen............
MVH Jens Hald
gider ik de Opel´er