{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Vurdering af Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har tænkt mig at sælge min Golf 3, da jeg ikke længere har råd til at have bilen. Jeg ved dog ikke hvad jeg kan få for den, så måske nogen af jer ved hvad den er værd?
Info om bilen:
Golf 3
Årgang 1992
Antal kilometer: 120.000
Bilen kører super fint, men kilometervisereren på speedometeret viser af en eller anden grund altid 0km/t, så det skal fixes. Bremserne er også lidt sløve, så der kunne også være noget der skulle fixes. Den skal synes til december. Den er blevet undervognsbehandlet mange gange, så der er ikke noget kritisk rust. Der er dog en smule overfladerust.
Der medfølger 2 sæt alufælge med sommerdæk samt 1 sæt gamle vw "alufælge" med vinterdæk
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe
Mvh. Kasper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Golf 3
  • #3   29. sep 2015 Det her er en vurdering. Jeg vil sådan set bare gerne vide hvad den er værd

  • #4   29. sep 2015 Du kan jo ikke få den vurderet når folk ikke ved om den har rundet de 300000. En golf nul stiller speedometer ved 299.000. Så den kan lige så godt have kørt 420.000 km

    Og hvorfor er det lige du syntes godt om din egen besked?


  • #6   29. sep 2015 Jamen det eneste jeg gerne vil vide er en vurdering. Jeg ved den kun har kørt de 120.000. Dette er IKKE en salgsannonce smiley


  • #8   29. sep 2015 nææh, jeg fik bare af vide at det var en god ide at skjule nummerpladen... Ved sgu ikke noget om det selv

  • #11   29. sep 2015 Det var sådan set mest fordi jeg tænkte på at sælge den til en forhandler, og derfor ville jeg først lige have et estimat, bare så jeg ikke blev total røvrændt af forhandleren

  • #14   29. sep 2015 Nu har det jo lidt relevans om det er en 1,6 cl eller en 2,8 VR6

    Det kunne du jo måske os skrive, og hvad den har af udstyr..

    Men et sted imellem 6-10.ooo er nok ikke forkert..


  • #15   29. sep 2015 Hvis den ikke har rundet 300.000 på speedometeret så står der TOTAL over kilometertallet, når den runder 300.000 så nulstiller speedometeret og TOTAL forsvinder også. Bare lige lidt nyttig info smiley

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #16   30. sep 2015 En forhandler giver helt sikkert ikke mere end skrotpræmien med mindre du køber en ny bil, hvis du sælger den privat og den er som beskrevet kan du selvfølgelig få lidt mere for den, specielt hvis du får den synet inden, der er ikke mange penge i en 23 år gammel bil der er indkaldt til syn desværre..

Kommentér på:
Vurdering af Golf 3

Annonce