{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

André S
André S
Tilmeldt:
13. okt 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvilken Audi eller BMW? + ekstra spørgsmål vedr. Alfa Romeo {{forumTopicSubject}}

Pænt goddag alle.

Jeg står med et budget på maksimalt 130.000-140.000, dermed ikke sagt, at foreslag ikke må være under dette prisleje, og vil rigtig gerne erhverve mig en BMW eller Audi. Ja, det spørgsmål hører i sikkert tit smiley Jeg prioriterer helt klart kvalitet og udseende højere end hp og motorkraft. Jeg vil 100 gange hellere eje end Audi med 105hp som kørere stabilt, holder længe og ser nydelig ud, end en gammel Audi med 250hp, som ofte kan blive "småskadet", hvor man evt. selv som mekaniker ville kunne reparere den. Derfor; udseende og kvalitet fremfor fart og motor.

Jeg spørger herinde, da jeg selv er meget i tvivl. Jeg kunne forestille mig de fleste forslag måske ville indebære BMW 320 eller Audi A4 fra '05-'08. Det er i hvert fald selv det jeg har kigget på.

Derudover har jeg et enkelt spørgsmål mere: Er der nogle der har nogen som helst erfaring med en Alfa Romeo 159 fra ca. årgang '05-'09? Hvordan den kører, om den går ofte i stykker? Dyre reservedele? Om den er pengene værd?

Jeg håber på, at se nogle af jeres bud smiley
Tak på forhånd!

Der er vedhæftet et billede af, hvad jeg nogenlunde forventer ang. udseende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Audi eller BMW? + ekstra spørgsmål vedr. Alfa Romeo
Kommentér på:
Hvilken Audi eller BMW? + ekstra spørgsmål vedr. Alfa Romeo

Annonce