{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rent rør
  • #1   16. okt 2015 en opel/honda klon altså smiley masser af lyd og minus bevægelse .... Spændende

  • #2   16. okt 2015 jeg ville ikke anbefale det men du kan starte med at fjerne bagpotten og går det for guds skyld så du ikke ødelægger det orginale udstødnings system så den næste ejere kan lave det om

  • #3   16. okt 2015 Jeg spurgte for ikke så længe siden min lære på mit automekaniker hovedforløb om det samme og handes svar var et jeg ville miste moment, heste og få et større benzin forbrug ved at fjerne alt modstand i udstødningen (med mindre det er en turbo) han snakket om et der skulle være en hvis modstand på udstødnings siden når udstødnings ventilerne er åbne kan ikke huske hvorfor men det havde han en lang forklaring på smiley men jeg gjorde det alligevel på min starlet 1,3 med 75hk og det kunne mærkes med det samme at der ikke var så meget bundtræk og den mangler også noget på toppen så jeg har monteret en bag potte fra en golf 2 som eneste potte og mistede ikke det vilde hvad andgår lyd men vandt lidt af mit moment tilbage smiley

    og hvis det er en turbo bil er det et kæmpe plus ikke at have modstand hverken før eller efter turboen for det er så lidt så muligt der holder turboen fra at spole op smiley

    håber det kunne besvare dit spørgsmål
    M.V.H. Lauritz smiley


Kommentér på:
Rent rør

Annonce