{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Martin E
Martin E
Tilmeldt:
21. maj 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Rent rør {{forumTopicSubject}}

Hey guys. Jeg går med de stærker overvejelser og lave rent rør på slæden. Er den lykkelige indehaver af en Opel Vectra c. 1.9 diesel.
Men tænker lidt på om der bliver noget døj når man fjerner katalysatoren? Der sidder jo nok en føler der ikke er helt enig i at den bliver fjernet. Nogen herinde der har noget viden eller erfaring med Det? På forhånd tak herfra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rent rør
  • #1   21. maj 2018 Lad være. Det lyder forfærdeligt.

  • #2   21. maj 2018 Med mindre den er med dpf skulle der ikke sidde noget. Du kan evt afmontere kat og banke indholdet ud. Da det ikke har nogen effekt på en diesel adligevel. Ellers kig på ebay eller amazon efter en de-cat

  • Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   21. maj 2018 Nu kommer det helt gode spørgsmål så fra lærlingen, Hvad er dpf Rasmus

  • #4   21. maj 2018 diesel partikel filter.. smiley

  • #5   21. maj 2018 #2
    Mon dog fabrikkerne montere end Katalysator der ikke er en billig del. Hvis den ingen effekt har.?

    TS
    Hvis du vil havde lyden af traktor så køb dig en traktor. Det en diesel bil ikke en sportsvogn


  • #6   21. maj 2018 Du kan prøve at lave rent rør fra partikelfilter og kat af.Så får du en ok lyd uden det er slemt. da de to filter tager meget lyd. og så det stadig til at have folk bag i bilen uden det brummer propper i øren på dem. og så det stadig er til at køre på motor vejen med jævn hastighed da et komplet rent rør. Vil larme forfærdelig der. ved det har prøvet det. Det værste jeg hade det på var da jeg hade rent rør der gik ud i et side rør. på min tidliger petrol 3.3 det lød fedt ved lav hastighed men på motor vejen .var det ikke til at være i bilen. Så det var slemt.

Kommentér på:
Rent rør

Annonce