{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Hjælp til vejledning angående køb af A6 2.4. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.


Jeg spendere ufatteligt meget tid på motorvejen, og til det har jeg på nuværende tidspunkt en Honda Accord 1.8i fra 98, som jeg er utrolig glad for, den klarer opgaven fremragende med sine 348.000km på bagen, men jeg får dog aldrig bilen over 12km/l når jeg har tømt tanken på 3 arbejdsdage, det har fået mig til at tænke lidt over hvad man ellers kunne køre i med det forbrug, det er ikke fordi forbruge genere mig, overhovedet ikke, men man kan efterhånden få en del veludstyrede og mere luksusprægede vogne, som kører i den ende af forbruget også.


Mine tanker falder på en A6 C5 2.4 V6, jeg kan læse mig frem til at forbruge ved motorvej, ligger ved et sted mellem 9.8 km/l til 11km/l, og hvis det er sandt har jeg overvejet at købe sådan en.

Bilen jeg har i sigtekornet kommer fra en almindelig familie i Herlev, så jeg er ikke nervøs for måden den er blevet brugt på.

Vognen har kørt 319.000km og er løbende blevet vedligholdt og bliver det stadig, den fremstår umiddelbart fri for rust.

For nyligt er der skiftet ting som, bærearme (hvilke altid vil være en dyr regning uanset bil mærke, så det synes jeg er positivt), nye bremser og komplet ny udstødning.

Der er 8 måneder til syn, men er synes uden anmærkninger i mange år, endnu en positiv ting, som jeg blandt andet kigger på når jeg køber bil (Syn med anmærkninger er ofte tegn på dårlig vedligeholdelse).

Men jeg kender overordnet set ikke ret meget til Audi i den tidsperiode, deres holdbarhed samt pålidelighed og børnesygedomme.

Kan nogle af jer kyndige mennesker, enten fortælle mig hvorfor jeg skal holde mig fra sådan et eksemplar, eller hvorfor det er et godt køb?

Bilen har i øvrigt udfyldt service-bog, samt det meste udstyr (Ambiente Pakken) af hvad man finder i en gennemsnitsbil (Bizone klima, armlæn, 4x elruder osv)


På forhånd tak kære mennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til vejledning angående køb af A6 2.4.
Kommentér på:
Hjælp til vejledning angående køb af A6 2.4.

Annonce