{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Hjælp til bremser {{forumTopicSubject}}

Hej rensede + skiftede bagbremser klodser på min golf 3 igår. Efter vi samlede det virker bremser ikke optimalt. Jeg kan pumpe bremsen hård med 4-5 tryk med foden. Men når jeg slipper og venter nogle sekunder, så er trykket faldet og jeg skal pumpe forfra. Ikke just behageligt at køre med.. skal de blot udluftes eller har vi samlet forkert?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bremser
  • #2   5. nov 2015 Hej #1 jeg har skam ikke i sinde at betale nogen for at ordne dem. Da vi selv har dejligt værksted med lift. Og rigeligt fritid.. vil blot høre hvad der kan være galt. Ellers mange tak smiley

  • #3   5. nov 2015 Få en der har forstand på det til at kigge på dem,det er trods alt bremsere vi taler om.

  • Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #4   5. nov 2015 min ide går på en udluftning af bremser, fordi hvis det har virket optimalt før, så er det jo ikke hoved cylinder der er def. smiley Har du haft caliber eller slanger/rør adskilt ??

  • Jeppe N
    Jeppe N Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #5   5. nov 2015 Eller tjek om caliber er utæt? Det kunne jo være du havde ramt noget forkert.

  • #6   5. nov 2015 Kører den med tromler eller skiver

    Hvis det kører tromler kan du have ødelagt din hjulcylinder


  • #7   5. nov 2015 Vil også sige hvis den er med tromle tjek dine cylinder inde i og tjek om den taber væske om der er utætheder

  • #8   5. nov 2015 Nu skriver han jo bagbremse klodser, så skal vi ikke gætte på at det er med skiver-

    Manglende rengøring og smøring af glidere, og tjek at kaliber kører frit.
    Og at det hele er monteret korrekt og der ikke er noget der spænder...

    Hvis kaliber ikke har været afmonteret eller lign, så glem alt om udluftning.


  • #9   5. nov 2015 Skulle han så i reglen mene bremse bakker, og at der er tromler på, så har han jo bare glemt at justere håndbremsen op inde ved bakkerne, tror ikke den er længere.

    Og nu har han vist fået nok "gratis" hjælp for nu,.... smiley


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #10   5. nov 2015 Buggi det er så drift bremsen du mener men du er inde på det rigtige at bakkerne skal justeres op og ja hånd bremsen ar sikkert oppe under loftet nu tråd starter træk din håndbremse hårdt pump dine bremser op er de stadig hårde efter ca 20 sekunder skal du justere dine bakker

Kommentér på:
Hjælp til bremser

Annonce