{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

er motor død `? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

bildata:
Mondeo 2001 MK3" stc. 1.8 (125Hk Benzin)

er ude og kører og undrer mig over af bilen ikke laver noget varm luft, selvom temp. nålen indikere noget andet.

det ender med af nålen laver fuldt udslag, således af den ikke kan komme mere til højre i instrumentbordet, bilen bliver parkeret og jeg prøver og og starte den igen men den lyder mærkelig (kan ikke forklarer lyden) vognen bliver trillet hjem med autohjælp da ekspansionsbeholderen er tom.

da den kommer hjem skruer jeg beholderen af da jeg regner med af denne er revnet men det er den ikke, den bliver monteret igen og jeg fylder vand på dyret og starter den op. her lyder den egentlig rimelig normal jeg skruer dækslet af beholderen og vandet "hvirvler" skummer rundt i beholderen men synker ikke lige umiddelbart.

slukker bilen igen og kigger på tændrørene (står foran bilen og starter med det i venstre side) de 2 første ser de gode ud, jeg lyser ned i hullet og kan se toppen af stemplet er noget tilsodet samt fugtigt

det 2. tændrør bader i olie, smurt helt ind fra gevindet og ned, og jeg kan kun se olie nede i hullet. det 4 ser fint ud. bortset fra af toppen af stemplet er noget tilsodet samt fugtigt præcis som de 2 første.

WTF sker der nogle gode forslag / ider ?

hilsen en meget deprimeret Mondeo ejer der lige har fået lavet bilen klar til syn, og blot venter på indkaldelsen. :evil:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er motor død `?
Kommentér på:
er motor død `?

Annonce