{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.709 visninger | Oprettet:

Camping trækker / famillie container {{forumTopicSubject}}

Jeg er ude i en mission impossible smiley

jeg har totalskadet min Hyundai Matrix, som jeg var super glad for, indtil for nyligt, da jeg begyndte at renoverer den lidt, den er ret dyr i dele.

Nå men skal jo have en anden. vi har en 7,5m 1400kg campingvogn, vi skal rundt i europa med.

både konen og jeg har "dårlig" ryg, (og tung) så jeg skal have en bil jeg skal ind i, ikke ned i!

brugt budget er op til 150.000 og max 200.000 km

mine første tanker er VW caddy eller touran.
Opel zafira

eller overveje ny istedet, en dacia duster Laureate med udstyr til ca. 210.000 ....

forslag modtages med glæde!

/Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping trækker / famillie container
  • #1   15. jan 2016 Skal det være på hvid plader og har du nogen krav til brændstoføkonomien?

• #3   15. jan 2016 hvid plade, og jo længere, desto bedre.. smiley diesel/benzin, burde vælge benzin, da jeg kører mange korte ture, og kun ca. 20-25000 km om året!
    der skal 2 børn med i den, nogen gange 3!

• #5   15. jan 2016 Ford c-max - seat altea xl ville være mit bud, især på seat'en får du en ret ny model og lave kilometer for 150.000kr, cmaxen er ved og være nede i pris, men du skal nok et par årgang tilbage får at få se samme kilometer som på seat'en, derimod får du så måske nok en bedre 2,0 diesel motor i Ford, end i seat'en smiley

Har selv en xl'er med en 1,9 TDI og den på du smide 1400kg på krogen med bremser..

• #6   15. jan 2016 en ny Mitsubishi ASX fås fra 200.000

eller en Suzuki Vitara fås fra 196.000

• #7   15. jan 2016 men suzuki Vitaraen, skal være en Diesel, for at trække 1500 smiley
    skal ikke have Mutsubishi, min erfarring er ikke god smiley

Seat, vil jeg lige se på, men sætter man sig ind eller ned i den?

Santa fe, for stor/kort på literen.

• #8   15. jan 2016 helt klart noget land cruiser - fås i camperudgave til omkrig 2 af de grimme. Den er pålidelig og en knokler.

Ellers noget honda CRV? kan lige klare 1400 på krogen, og er ikke ærgerlig som en sutsko eller santa fæl.

Nyere mitsu tror jeg nu ikke du skal være så bange for

• #9   15. jan 2016 Landcruiser, nej tak smiley
    Honda CR-v er for dyr, eller for gammel til mit budget smiley

er Mitsu reservedele ikke stadig markant dyere end til andre biler?

• #10   15. jan 2016 Prøv Honda fr-v både diesel og benzin må trække 1500 kg.
    Jeg taler af erfaring og har aldrig haft en bil der var bedre til at trække campingvogn end frven. Den er hårdt affjedret i bagenden og trækkrogen og baghjulene sidder ikke så langt fra hinanden. Jeg kører med hobby 540 UK med en egenvægt på cirka 1300 kg og det havde den ingen problem med. Man har rigtig nemt ved at komme ind og ud af bilen, og den smarte indretning med 3+3 sæder er virkelig lækkert.

• #11   15. jan 2016 Du sætter dig hen hvis du forstår, jeg har rimelig lange ben så jeg sætter mig lidt ned i den.. Men prøv for pokker smiley vi trækker selv campingvogn med den, godt nok kun en 1100kg, men den går snildt smiley den er ikke voldsomt økonomisk, 10km/l ca når der er noget på krogen smiley

• #12   15. jan 2016 frv, ideen kan jeg godt li, men den kører alt for kort pr. L
    det meste af tiden kører jeg jo solo smiley

Kommentér på:
Camping trækker / famillie container

Annonce