{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.679 visninger | Oprettet:

Brændstof tryk {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle smiley

Jeg har en Peugeot 206 plus 1,4 HDI fra 2010 som driller mig lidt.
Når den får gas (over 2000) begynder motorlampen at lyse og motoren går ud.
Der er ikke nogen brændstofslanger der er utætte heller ikke under luftfilteret.

Har læst fejl ud - og den kommer med en kode der hedder PO192 som betyder brændstoftryk er for lavt

Mit spørgsmål er: er det tryksensoren som sidder på railen som er problemet???

Håber nogen vil hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændstof tryk
  • #2   22. feb 2016 Hej Rasmus????
    Efter jeg har pumpet 'håndpumpen' som sidder på dieselsiden, kan jeg ikke få den til at gå ud!!??
    Har købt den føler vi snakkede om men er sgu usikker på den nu....

• #5   22. feb 2016 Ingen problem at skifte den sensor, men hvis det så ikke er den er 800kr spildt smiley så jo mere sikker jeg kan være på at det er den, jo bedre smiley

• #9   22. feb 2016 Prøver at skifte den så??

• #11   22. feb 2016 det er næsten aldrig rail senor der er fejlen . i 15 år har jeg kun skiftet en. enten er det slange systemet på motor der er defekt , det er de lidt kendt for ,men så er det oftest fordi brændstoffet løber tilbage til tanken og så kommer der luft i og bilen kan ikke starte , men sjovt nok så dur det jo efter du har luftet den ud med bolden. er det ikke slange system er det oftest mængde regulatoren til højtrykket der svigter og laver forkert tryk , har jeg prøvet rigtig tit på 1,6 og 2,0 hdi , dog ikke en 1,4 endnu.

• #12   22. feb 2016 I stedet for at gætte på en stump, var det måske bedre at se hvad trykket er, samt se hvad computeren tror det er(live værdier), så ved du da med sikkerhed om et er sensoren der er defekt eller noget andet.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #14   22. feb 2016 Hvis du kan holde den i gang med bolden, så er det ikke sensoren.
    Men nok mere et halvt defekt returløb på en dyse, eller en dyse der står lidt åben
    eller en højtrykspumpe der er ved at dø

• #16   28. feb 2016 Når jeg pumper med håndpumpen lyder det til at komme bobler i tanken, hvordan kan det lige lade sig gøre! smiley

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

#17   28. feb 2016 Det kunne tyde på at du har et defekt returløb på en dyse

• #18   28. feb 2016 Den har kørt under 190000 km er det ikke alt for tideligt? Ved godt alt kan gå i stykker...meeeeen

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

#19   28. feb 2016 1 km eller 1.000.000 km alt er muligt.
    min 2.0 hdi smed først en dyse ved 400.000 km smiley

Kommentér på:
Brændstof tryk

Annonce