7.679 visninger
|
Oprettet:
Brændstof tryk {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle
Jeg har en Peugeot 206 plus 1,4 HDI fra 2010 som driller mig lidt.
Når den får gas (over 2000) begynder motorlampen at lyse og motoren går ud.
Der er ikke nogen brændstofslanger der er utætte heller ikke under luftfilteret.
Har læst fejl ud - og den kommer med en kode der hedder PO192 som betyder brændstoftryk er for lavt
Mit spørgsmål er: er det tryksensoren som sidder på railen som er problemet???
Håber nogen vil hjælpe
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 11
Efter jeg har pumpet 'håndpumpen' som sidder på dieselsiden, kan jeg ikke få den til at gå ud!!??
Har købt den føler vi snakkede om men er sgu usikker på den nu....
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 11
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 11
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.687
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
okt 2009
Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
Men nok mere et halvt defekt returløb på en dyse, eller en dyse der står lidt åben
eller en højtrykspumpe der er ved at dø
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 11
okt 2009
Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 11
okt 2009
Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
min 2.0 hdi smed først en dyse ved 400.000 km
Brændstof tryk