{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

niklas I
niklas I
Tilmeldt:
26. apr 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

hjælp til ny bil {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg skal ud og kigge på en bmw e39 528 i næste uge, så ville lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på.
bilen er fra 1997 og har kørt 338,xxx gearkassen har kørt 200,000 g det er automat.
hvor langt kan sådan en gearkasse køre? har hørt det er temmelig dyrt at få skiftet.
bilen har alt i udstyr undtagen soltag (læderkabine , bordcom, el-spejle, el-ruder, osv.)
den er synet 28 jan 2016 og jeg skal give 35,000kr for bilen, bliver jeg taget i røven her eller er det en fair pris?
MVH Niklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ny bil
  • niklas I
    niklas I Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   26. feb 2016 Syntes også det er billigt og bilen har fuld service bog, men er lidt nervøs for aut gearkassen vis den går i stykker efter 1000km smiley

  • #4   26. feb 2016 Tjek olien på gearkassen, hvis den lugter brændt så hold fingerne væk. det bedste du kan er at tag ud til aut. gearkasse mekanikere og få den tjekket. har selv fået ødelagt 2 aut. kasser, og de koster (aut) kassen.

  • niklas I
    niklas I Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #5   26. feb 2016 Det vil jeg gøre, jeg ved bilen lige har fået skiftet motor olie, gear olie og olie køler.

  • niklas I
    niklas I Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #7   26. feb 2016 Er det noget man skal ha gjort på et værksted ?

  • niklas I
    niklas I Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #9   27. feb 2016 Okay, det lyder fornuftigt at gøre, ved du hvor msn kan købe sådan?

Kommentér på:
hjælp til ny bil

Annonce