{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.833 visninger | Oprettet:

sæbe til vask af bilen (højtryksrenser) {{forumTopicSubject}}

hej bg

jeg overvejer og købe en højtryksrenser med sæbe dunk slange osv men er i trivl om med det sæbe der er med om det ølækker lakken har lige fået malet bilen her for 4 måneder siden så ville være ked af hvis det ølage lakken nogen der ved om det gør det???

her er den højtryskrenser
https://www.thansen.dk/bil/bilpleje/hojtryksrenser/hojtryksrenser-nilfisk-c100.6-5/n-471473018/pn-299132887/

og her er sæben
https://www.thansen.dk/bil/bilpleje/hojtryksrenser/car-combi-autoshampoo-2-5l-nilfisk-alto/n-471473018/pn-471469175/

tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sæbe til vask af bilen (højtryksrenser)
  • #1   28. feb 2016 Det ville jeg ikke være bange for.

• #7   28. feb 2016 jeg ville ALDRIG vaske min bil med en højtryks renser - du skal alligevel vaske den med børste eller svamp for at den bliver ren og alle indersider ved døre og klapper bliver aldrig rene alligevel så brug en spand og aller bedst regnvand (ingen kalk) og en svamp samt knofedt så får man også lige set om der er stenslag eller pletter der skal kigges nærmere på !!!
    polobjørn

• #8   28. feb 2016 låner lige tråden. kan man putte andre sæbe i sådan en nilfisk? altså f.eks fra basta . eller skal det være specielt til den maskine?

Kommentér på:
sæbe til vask af bilen (højtryksrenser)

Annonce