{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

påkørt af bil {{forumTopicSubject}}

hej bg. var ude for idag at en gammel dame i en blå ford kørte ind i mig da hun sku parkere ved netto har så først fået min tlf til at virke til aften og her hen på aftenen har jeg fået mere ondt i benene og havde svært ved at gå op af trappen i mit hus men der er ikke nogen synlige skader udenpå benet er det for sent at tage på skadestuen i morgen og skal man evnt kontakte politiet ?? 1813 sagde de helst ikke ville have mig ind inat da de allerede har 5 timers ventetid har ikke prøvet før at blive kørt ind i som fodgænger så ville folk her råde mig til at gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  påkørt af bil
  • #2   28. feb 2016 syntes bare ikke det var så slemt da det lige skete men havde vist også travlt med at ligge på jorden og brøle grimme ord efter damen smiley meget diplomatisk syntes jeg selv total Assad stil

  • #3   28. feb 2016 ring og høre læge vagten og ring til politi og få lavet en report så er du sikret en eventuelt astatning jeg var så dum ikke at få det gjort fordi jeg kørte på en ulovlig scooter på det tidstpung og her efter 9 år tager jeg stærke smertestildene hverdag og det var med max 20 kmt så det er ikke farten der er farlig det er hvordan du lander og det kan også godt være at der kommer til at gå et par måndere før du kan mærke smerterne

  • #4   28. feb 2016 Lige meget hvad så skal man ringe efter en ambulance fik jeg af hvide da jeg blev kørt ned for nogle år siden ellers kunne politiet ikke lave en sag ud af det da der ikke er en rapport og det er lige meget om man er kommet til skade eller ej. Det er også noget med forsikring men vis du har nummerplade og der var nogle der så det så vil jeg da tro der kan laves en sag ud af det smiley

  • #6   28. feb 2016 lægevagten mente jeg skulle tage panodil og se tiden an -.- tænkte bare om politiet kunne vente til i morgen det skete kl 12.24 pg de er ret ofte meget uopmærksomme det er trods alt lørdag aften\nat den sidste festdag i vinterferien

  • #7   28. feb 2016 Den med Panodil siger de altid tag på skadestuen og få det tjekket

  • #9   28. feb 2016 Skadestuen inden 24 timer, ellers er det egen læge.

  • #10   28. feb 2016 har igen snakket med 1813 de sagde de skrev ind at jeg kontaktede dem men at pga travlhed havde det sundhedsfaglige personale bedt mig vente til efter kl 08.00 da jeg ikke er i livsfare

  • #12   28. feb 2016 ja min praktiserende læge er også lægevagted mellemrum han laver 28.000 kr på en nat i weeked .....man skulle ha taget en anden uddannelse

  • #14   28. feb 2016 Var hun helt oppe på fortovet...., ?

    Det ser da heldigvis ikke ud til at bilen har taget skade..., og hvis du kan gå og du ikke ligger og skriver i smerte, så er der sikkert ikke sket andet end slaget...

    Men du kan da nok få et røngenbillede, så de kan se der ikke er noget brækket, men så ville du nok heller ikke kunne gå overhovedet.


  • #15   28. feb 2016 Er det ikke fedt at betale så meget i skat og så få at vide at der ikke er tid til én?

  • #16   28. feb 2016 Efter jeg blev påkørt af en ældre dame sidste år, fik jeg af vide af politiet at jeg helst skulle tage på skadestuen med det samme så det stod i deres system til hvis jeg fik yderligere gener med det senere i livet smiley Så jeg ville få tjekket det for en sikkerheds skyld...

    Men det danske system og ventetider er noget møg!


Kommentér på:
påkørt af bil

Annonce