{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

Hyundai Atos .. Godt/skidt {{forumTopicSubject}}

Er ved at købe sådan en ..

Nysynet fra 2000 med 200Kkm på klokken .. Motor har dog kun gået 73000km (er der papire på og kender mekker der skiftet den)

1.0 med manuel gear

Nogen kendte skavanker man burde kikke efter ?

Køre rigtig godt og trækker sku helt fornuftig af en en liters

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyundai Atos .. Godt/skidt
  • #1   3. mar 2016 Den er forhåbentlig tæt på gratis siden du overvejer det.?

Er den fin for rust.?

Jeg mindes ikke at have set nogle på vejene de sidste par år, hvilket jeg tolker som at de enten ruster op, eller går i stykker.. Men har aldrig selv haft en, det var dog før hyundai begyndte at lave ordenlige biler, det var først med 'i' modellerne de begyndte på det..

Hvorfor ikke en WagonR..?

• #2   3. mar 2016 Ikke noget at se umiddelbart .. Og den er somsagt lige kommet ud af en synshal med nul fejl ... Den har tideligere bla få skiftet alle bremserør

Umiddelbart køre der en del af dem her i byen ... Dog er de fleste med aut., gear hvilket jo afskrækker mange for at købe dem ..Denne er dog manuel

Har wagon R nu ... lortet kan ikke synes igen og er svine dyr i dele
    Gearkasser har ry for at dø .. Har selv skiftet på den jeg køre i nu
    Køre 90% bykørsel så gearkassen bliver brugt flittigt

• #3   3. mar 2016 Fair nok.. jamen, hvis du stoler på sælger, så giv den gas.. Biler i det prisleje kan være et lotteri, men din lyder rimelig sikker..

Igen, uden at kende bilen synderligt..

• #4   3. mar 2016 Nysynet er IKKe lig med bilen er iorden, dine bremser kan være tæt på at falde af, hvis bare de holder mål, men klodserne er nede ved jernet, og bremser lige, så er den jo syns iorden. Osv ovs. Men sådan en bil må max koste 6-7000 nysynet

• #6   3. mar 2016 Professor J, synes så de fleste af I modellerne ikke er særligt kønne

• #7   3. mar 2016 Danger Dane - Jeg har aldrig talt om designet, men kvaliteten.. det kom først med i modellerne.. smiley Altså en kvalitet der var konkurrencedygtig på det europæiske marked.. smiley

Kommentér på:
Hyundai Atos .. Godt/skidt

Annonce