{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udluftning af kobling VW Passat.
  • #1   15. mar 2016 hvis den har mistet trykket,
    må der være noget der er utæt,

som skal laves først,
    ellers få du den ikke udluftet

• #2   15. mar 2016 Som Dennis skriver har den jo mistet pusten af en grund...

• #3   15. mar 2016 du kan lufte den ud baglæns nogle biler er svære
    du tar en smørekande og fylder bremse væske i og sætter på udluftningskruen
    så pumper du bare

• #4   15. mar 2016 Har tjekket alt. Den er ikke utæt nogle steder.. Og dropper eller mister heller ikke bremse væske

• #5   15. mar 2016 Så er der nok en anden defekt. . Prøv at tjekke op på din slavecyllinder.

• #6   15. mar 2016 Hvordan kommer jeg ind til den?

• #7   15. mar 2016 det med smørerkande, altså trykker bremsevæske ind igennem udluftningskruen? smiley

• #8   15. mar 2016 præcis sørg for at slangen mellem cylinder og smørekande er tæt for luft

så garanterer jeg for at du får tryk på pedalen

det kan være nødvendig at lufte den ud på normal vis bagefter

men det hele går meget lettere når der er væske i systemmet

• #9   15. mar 2016 Jeg er 99 % sikker på at det er din slavecyllinder det er defekt... prøv at skrue den af og se om den arbejder som den skal.. den sidder med 2 bolte/møtrikker nede på gearkassen..

• #10   15. mar 2016 Kim... den har jo tabt trykket af en grund og det er han jo nødt til at udbedre først...

• #11   15. mar 2016 Det tager et øjeblik at skrue slavecyllinder af og så se om den har sat sig det har jeg set et par gange Før... så skal den bare motioneres lidt så virker den igen

• #12   15. mar 2016 NJ: hvor sidder den henne helt præcis? smiley
    Tjekker lige slavecylinder først, men har hørt det os kan være hovedcylinder.

• #13   15. mar 2016 Følg rørret fra væske beholderen i motorrumet det går på slavecyllinder.. så sidder cylinderen med 2 13 mm møtrikker vil jeg tro.. ( ved ikke precis Hvordan det ser ud på en passat ) så er den lige til at pille af.. så sidder der en pal der skal gå ind og aktivere koblingen.. den kan ha sat sig så den sidder konstant inde i selve slavecyllinderen. Hvis det er tilfældet så hiv den ud og gi den lidt kærlighed og smørelse.. inden du sprøjter noget på så tjek for utætheder... og tjek så om den arbejder... gi en tilbagemelding når du har prøvet det her og så rar vi den derfra

• #14   15. mar 2016

profilbillede
  • #15   15. mar 2016 Den ligner noget i den stil alt afhængigt af årgang

• #16   15. mar 2016 Okay tak. Gør jeg lige. Er igang nu. smiley

• #17   16. mar 2016 Slavecylinder er ikke utæt eller sat sig fast. smiley
    smiley

• #18   18. mar 2016 Jeg har fået udluftet den, og den virker også okay nu.. Men når den har stået stille i 1-2 dage, skal jeg lige pumpe 1-3 gange, så virker den fint igen. Det samme, 1-2 dage efter igen. smiley

Er det ikke min hovedcylinder der ved og være godt brugt?

• #19   18. mar 2016 Kan det godt være.
    Men kan også være en en dårlig slange eller rør.

• #20   18. mar 2016 Har tjekket slanger og rør. Ingen knækket, huller, utæt hed eller noget. smiley

• #21   18. mar 2016 Hvis du er 100% sikker på at den ikke er utæt et sted så kan det næsten ikke Være andet. .. meeeen hvis du har luftet den ud og der var luft i systemet så bliver der jo nød til at Være en utæthed et sted ellers kommer der jo ikke luft i systemet...

• Glenn H
    Glenn H Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 3
    #22   26. feb 2022 Hej Jacob, fandt du nogensinde problemet med passaten? Har samme problem og slavecylinderen inde ved pedalen er skiftet, og har udluftet koblingskredsen med tryk.

• #23   26. feb 2022 #22 slave cylinder er den der sidder i/ved gearkassen

den der sidde ved pedalen er koblings hoved cylinder.

vi har tit oplevet, at først når vi har skiftet begge cylinder, så kan vi udlufte orden9
    og få kobling til at virke igen.

Kommentér på:
Udluftning af kobling VW Passat.

Annonce