{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken forsikring skal jeg vælge?
  • #1   21. mar 2016 23 årig mand, København, Audi A4... Alle de tre ting, er stik modsætninger til at få en billig forsikring... Brug comparo.dk, og husk at sætte dig ned, inden priserne kommer smiley

P.S, det er selvfølgelig ikke vigtig info, at oplyse hvilken motor der er i bilen, det er jo ikke sådan noget forsikringsselskaberne går op i.......................................

• #3   21. mar 2016 Vi snakker femcifrede beløb, selv hvis det er den bovlamme 1.6'er. Tænker slet ikke at du kan få forsikret en 1.8T

• #4   21. mar 2016 Har det nogen forskel om det står på en kvindes navn istedet?

• #5   21. mar 2016 Jeg ved ikke hvilken fagforening du har, men hvis du har Det Faglige Hus, så prøv DFA forsikring..

• #6   21. mar 2016 #4
    Nej som regel ikke

Og oveni det, kommer så det værste.
    Hvis du laver en skade, og forsikringsselskabet kan bevise at du har været den primære bruger af bilen (og de er IKKE dumme), så er forsikringen ikke gældende, da den er tegnet under falske oplysninger, og så bliver det VIRKELIG dyrt... Så tænk dig godt om, det er ikke noget man skal spøge med, der er ingen nåde, hvis først skaden er sket.

• #8   21. mar 2016 Jeg har Nykredit forsikring og betaler knap 11.000,- årligt på en astra f 1,6 i, og det er forholdsvis billigt, i forhold til andre selskaber! smiley

• #9   21. mar 2016 Jo tak alle sammen. Kan se ind hos next forsikring tilbyder 850kr månedligt for en bil forsikring til mig så må jeg vel bare gå med det. smiley

• #10   21. mar 2016 ETU forsikring

• #11   21. mar 2016 Tryg og tjenestemændenes forsikring har sænket prisen for unge

• #12   21. mar 2016 Jeg har GF Forsikring og er fuldt ud tilfreds. Som nybilist (18år) gir jeg 14000kr årligt i forsikring for en VW Golf 4 1,8T. Med kasko smiley

• Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 9 Svar: 2
    #13   23. mar 2016 Ved ikke om du endte med at bestille hos next? men ellers synes jeg klart du skal prøve at sammenligne priser, evt på http://www.samlino.dk/bilforsikring! Så kan det ikke gå helt galt ihvertfald. Kan faktisk godt forstille mig at du vil finde ud af at next er billigst, men til gengæld er det jo også 100% online, det skal man lige være obs på smiley

• #14   27. mar 2016 Jeg endte med at bestille hos Topdanmark, det er hvor jeg har min indbo og ulykke forsikring til min søn, syntes bare der ville være et rod at have det sprædt over det hele. Men takker alligevel. smiley

730kr månedligt giver jeg. smiley

Kommentér på:
Hvilken forsikring skal jeg vælge?

Annonce