{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Aries
Aries
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.229

Bil til 85k og lærling {{forumTopicSubject}}

Sidder her og overvejer om jeg bare skal skrotte de 1000 planer jeg har om gamle 90'er biler og bare få mig en ordenlig bil uden bøvl.

Tænker på en Civic 1,8 Sport fra '07 da den køre skide lækkert, ser godt ud, går okay langt på literen og trækker ganske udemærket.

Arbejder ved Toyota og får "mindste lønnen" lige nu som er på (sølle) 66,65kr i timen. Dette bliver dog en HEL FUCKING ti'er mere til August smiley

Er slet ikke så erfaren med det der bil køb osv, og det kunne være der er nogle der har stået i samme situation.

85k delt op i 4 år er ca. 1777kr på måned( renter kommer vel også) og det kan jeg sgu sagtens hoste op med men vil bare lige høre jer ad herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil til 85k og lærling
  • #1   3. apr 2016 honda er dyr i reservedele. efter min mening. ville vælge noget VW de er okay billig i stumper og køre skide godt. men det er jo smag og behag

• #2   3. apr 2016 Så kommer der grøn afgift og en nok utrolig dyr kasko forsikring for en på din alder, samt vedligehold, dæk osv.

• #3   3. apr 2016 Afgift er der styr på og forsikring bliver heller ikke noget problem.

Det er mere det der med at være bundet fast med en "gæld" på knap 90 tusind kroner jeg tænker på.

Får vel knap 8000 udbetalt da jeg kan trække en masse penge fra i skat ved kørsel til arbejde.

• #4   3. apr 2016 Ville jeg ikke gøre.

Jeg er selv mekaniker, og har ikke ejet et lån på bil siden jeg gik i lære, man kan jo selv lave bilerne, men man burde også have baggrundsviden inden for biler og hvad der holder og ikke holder, og købe sig ind derefter smiley

Vælg en bil med omhu du ved holder ordenligt, og kan findes til billige penge, nogle gange gør det så man må lade det sjove gå forbi, men som lærling er det jo enten eller smiley

• #5   3. apr 2016 Hvis du kan trække en masse fra i skat har du vel også langt på arbejde ?

• #6   3. apr 2016 Du er ung og i lærer som mekaniker..
    Skaf dig noget gammel lort du kan nuller rundt i et par år...
    Du har egenskaberne til og lave bilen hvis der evt. skulle være små fejl..
    Ingen grund til og sætte dig i gæld allerede.. bare spar sammen smiley

Tyske biler altid! smiley

• #7   3. apr 2016 Jeg havde bil/biler til 20-30,000kr som lærling uden lån selvfølgelig, og det kunne liiiige løbe rundt. Så jeg tror du bliver træt af at være så hårdt bundet på bilbudget, men jeg kender naturligvis heller ikke din økonomiske situation smiley

• #8   3. apr 2016 Jeps, har 60km i alt.

Er bare ved at være træt af den gamle G2'er.

• #9   3. apr 2016 jeg er lærling, køre rundt i en vw up, købt og betalt kontant. af egne opsparede penge.. godt nok en langsom bil, emn utrolig handsome, og billig at vedligeholde!

• #10   3. apr 2016 Køb dig en "IKKE gennemkneppet Audi A3/Golf 4 evt. 1.8 Turbo..
    De dækker vel dine fart abstinenser og er til og betale smiley

• #11   3. apr 2016 Men man kan da komme et stykke med bare det halve af de 85 du tænker, især hvis du har dem uden at låne smiley

• #12   3. apr 2016 ellers behold din bil så langtid du kan, og skrot den, til fordel for en ny og bedre bil.. jeg sparede også først alle penge op, og så gik jeg ud og købte en bil.. jeg kan ikke lide at skylde penge væk..

• #14   3. apr 2016 Toyota biler siger mig bare ikke så meget igen. En bil må sgu også se lidt godt ud.
    De er vel fine men bare ikke en jeg kunne tænke mig at eje.

• #15   3. apr 2016 Som RJ skriver så er den her da lige til højrebenet!

Du køber en ældre Corolla, som i øvrigt altid kan køre jorden rundt 100 gange, og så kan du selv lave de småting der måtte opstå. Udnyt det at du har adgang til værksted og sikkert en masse rare kolleger der kan hjælpe dig med råd og vejledning.

Forstår ikke det slet ikke har været i dine tanker..

• #16   3. apr 2016 En 10 år gammel Civic Sport er da heller ikke meget værd, men jeg ved godt at smag er individuel.

• #17   3. apr 2016 Hondaen er en lækker bil! smiley min har ikke fejlet noget ud over bremser er blevet skifte samt olie smiley den er lidt dyr i forsikring men det kan man godt klare smiley det en lidt mere speciel bil inden i men det kommer an på hvad man kan li smiley

• #18   3. apr 2016 Har selv været der, var nede i banken og spørge om jeg kunne låne 110.000 kr til en ny polo 6c highline. med 90000 i udbetaling jeg selv har sparet op. har godtnok 9200 udbetalt som lærling. Det kunne jeg sagtens. Men fik lidt kolde fødder og valgte istedet og købe en golf iv gti kørt 100.000 km og af en ældre herre. Også er den betalt, også lidt træls hvis man feks vil flytte hjemmefra osv.

Hvis jeg var dig havde jeg sparet nogle penge op til en god bil istedet smiley

• #19   3. apr 2016 En svær situation men ville dog så købe en øko bil hvis man skulle låne, ellers ville jeg købe en kontant. Du kan kåbe min A4 quattro den burde være til at betale og ikke så kedelig som en toyota.

• Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #20   4. apr 2016 Jeg kan kun anbefale bilen du har lyst til at købe, men er sikkert en gammel nisse nå jeg syntes det er at sætte sig dyrt, i forhold til indtægten. Men du har sikkert ikke andre forpligtelser økonomisk, og så er det jo sjovere at køre i en bil man gerne vil køre i.

• #21   4. apr 2016 Jeg havde det sådan jeg kun vil have 2 x gæld i mit liv. bil og hus.

Nu er jeg igang som mekaniker og har set hvor meget bil man kan gå for Ingen penge. Og det koster jo intet selv at holde kørende. Så brug da den mulighed du har for det. Jeg synes fandme det er træls at have gæld, hvis jeg kunne spare et par millioner op til hus havde jeg gjort det. Men tager lige lang tid nok

• #22   4. apr 2016 Køb en bil som i kender i huset. Så er det langt nemmere med dele og hjælp fra kollager.

Kommentér på:
Bil til 85k og lærling

Annonce