{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Hvad husker du bedst?(fra din bilglade ungdom) {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det jo snart 12år siden for mit vedkommende, at kørekortet landede i postkassen. Jeg har altid lovet mig selv, ikke at blive sådan en mavesur gammel mand, der vrisser af de "unge" mennesker. Så et kunne være sjovt lige at tage et trip nedad memory lane sammen, og se hvad DU husker, fra da du droppede scooteren og fik en vogn.

Jeg husker selv:

-At tone mine lygter med lygtespray fra thansen. De var helt sorte. Og bore hul i udstødningen på min sierra 1.6. smiley

-At tage ud til huggeren og gå og kigge på om jeg var heldig at finde noget styling.(fandt 3M tonede ruder til min golf II....WIN!)

-At sidde og glo i FK kataloget, DBA og G&G efter fælge.

-VMAX

-At stå nede på tanken med åben bagklap og døre på "puslepladsen" og støje med mit anlæg.

Kæft jeg var en Tonny, men jeg havde det meget sjovt. Hvad med jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad husker du bedst?(fra din bilglade ungdom)
  • #1   10. apr 2016 Det dummeste jeg har lavet var da jeg borede hul under min 306. For at føre ledning til undervognslys. Hahah hold nu kæft det var dumt

• #2   10. apr 2016 Men kan godt genkende lidt af de ting du skriver. Er også 12 år siden jeg fik mit. Pisse latterligt, men hold kæft det var sjovt

• #3   10. apr 2016 Når sommerhjulene lige var kommet på, og jeg kørte rundt i byens centrum og kiggede på min bil spejle sig i vinduerne når man trillede forbi .

• #4   10. apr 2016 Jeg havde neonlys i bunden(indenfor) på min golf II. Det sad selvfølgelig monteret på en måde, så man kom til at sparke til det, og det kostede da 3 udskiftninger før jeg opgav...haha

Og neonlys i fronten på min sierra. Med en ledning trukket op til nærlyset, så det ikke kunne slukkes på andre måder end med den kontakt jeg dog havde monteret i motorrummet smiley

• #5   10. apr 2016 Nu er jeg nok stadig ung, men køre tomgang i en råden spand med hul i udstødningsrøret, og syns det lyder fedt... smiley

• #6   10. apr 2016 Følelsen af frihed, men den kom da jeg begyndte at køre bil, og altså længe inden jeg fik kortet på min 18 års fødselsdag smiley

• #7   10. apr 2016 Når man lige havde vasket sin sure gamle mitsubishi lancer 1.5 glxi fra 1989 med lækre 14" fælge. Det var AWESOME at køre igennem bilen med højt musik.

Nej nej, nu er det bare højt musik inde i bilen, men man kan ikke høre en skid udenfor

• #8   10. apr 2016 Da jeg fik mit kørekort?

• #11   10. apr 2016 Da jeg for 31 år siden købte min Manta A, toptunede motoren, smed 6" og 8" ATS fælge på, kørte ræs med de andre drengerøve inde i byen (uforsvarligt men fedt), duften af benzin inde i bilen på en lun sommerdag smiley

• #12   10. apr 2016 Min første bil. Ford Sierra 2.0 DOHC. Havde kørt 860.000 da jeg købte den for 1000,- af en soldaterkammerat. Den skulle selvfølgelig have en "stort" THansen anlæg, nye fælge og hjemmetonede ruder. Den kørte som en drøm og blev to år senere solgt for 5000,- med 920.000 på klokken smiley
    Driftsmæssigt var det den bedste bil jeg nogensinde har haft (på 60.000 kilometer skiftede jeg kun olie og bremser på den). Men den var tung og ubehændig som et skideskur at køre smiley

• #13   10. apr 2016 det var tider da man fik kortet.. Købte en helt ny Peugeot 20sex og pumpede for 30000kr Alpine anlæg i den.. Det var rigtigt praktisk at kunne have ca 2 par sokker liggende i bagagerummet, da baskassen til mine 2x 12" Vega strokere tog resten af pladsen.. Men spille højt kunne det sku.. smiley
    I dag tænker man bare fuck en Tonny når der kommer en cruisende med vinduerne rullet ned og anlægget på MAX..
    Men man var jo ikke bedre selv.. smiley

• #14   10. apr 2016 Nostalgi smiley Jeg husker stadig da jeg rullede ind på parkeringspladsen første gang i Celicaen, den rykkede nemt fra de andres Seat Cordoba, Golf 2 og Corolla 1,3'ere... Og så havde den jo klaplygter smiley

Det bedste var dog den store blanding af konfirmationsanlæggets højtalere, en billig subwoofer fra t-hansen samt en lilla forstærker fundet i en elektronik container på lossepladsen smiley

• #15   10. apr 2016 @ Agerskov.. uha.. en Purple power.. Kan godt huske dem fra sidst i 90'erne.. smiley

• #16   10. apr 2016 Jeg købte en 1,9 MI16 som tredje bil...

Shit en møgspand, men den var hurtig. Igen ALL IN på Tonny-hed. Kæmpe skørtesæt i en farve der slet ikke passede til bilen. Og så lød det egentlig meget godt(syntes jeg) da den smed bagpotten, så det gad jeg ikke fikse...haha

• #17   10. apr 2016 @Just Jack - Lige præcis, det spillede som ind i helved... Den dag i dag hvis jeg hører et nummer, jeg hørte i bilen dengang, kan jeg stadig fornemme hvordan det var at drøne rundt med fuld skrue på anlægget:)
    @Brian *Englen* O Jeg havde en Fiat Marea, med stor brølpotte på, og da den blev utæt i svejsningen lød det bare endnu federe smiley Kæresten synes dog det larmede for meget, så endte med en std. udstødning smiley Siden er det kun gået ned af bakke. Kører i dag i CitiGo smiley

• #19   10. apr 2016 Er da stadig lidt at en Tonny/Brian son det hed i mine unge dage:) stadig Remus og kn filter på en 14 men min gamle ascona c 1.6 glemmer man aldrig stort anlæg så man skulle sætte hæk vingen fast med Sika Flex og masser af skure så den blev siden den raslede løs hele tiden hehe og den størst pot man kunne få fat

Kommentér på:
Hvad husker du bedst?(fra din bilglade ungdom)

Annonce