{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Volvo 740 virkelig mærkelig {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Volvo 740 turbo og så skulle jeg skifte temperatur sensoren og så skruede jeg den ud og satte den nye i og baaaaam nu hår den bare underlig i motoren der sidder to af de der sensorer til noget temperatur værk skal man skifte dem begge eller hvad før det kør ordenligt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo 740 virkelig mærkelig
  • #1   12. apr 2016 Den ene er "kun" til instrumentet inde i bilen og har ingen indflydelse på hvordan bilen kører. Læg lige et billede op af den du har skiftet. Så vi ved hvad du har lavet.

/Steffen

• #2   12. apr 2016 Det er den med det sorte stik

profilbillede
  • #3   12. apr 2016 Nu er jeg ikke 100% på 7xx serien, men den er enten til motorstyrringen (hvis den har sådan en) eller tilskuds benzin, hvis det er det gamle system.

- Har du checket Bosch nummeret på "kraven" af føleren for at sikre at det er af samme type?
    - Er det en ny eller brugt føler du har monteret?

/Steffen

• #4   12. apr 2016 Ny føler og prøvede og sætte den gamle til bage igen og det var bare det samme og før jeg skiftede den sensor har den gået rigtig godt i motoren når den var igang den havede bare enormt svær ved kold start

• #5   12. apr 2016 Man den blev skiftede lige efter jeg havede været ude og kører ved ikk om det ka ha noget og sige

Kommentér på:
Volvo 740 virkelig mærkelig

Annonce