{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.625 visninger | Oprettet:

Corrado G60 tuning? {{forumTopicSubject}}

Hej bg!

Kan ikke finde ud af, om jeg skal beholde G60 motoren og gøre noget ved den (evt turbo kit eller rotex lader)? Eller om jeg skal bytte den den ud med en 1.8T var en golf 4? Eller om jeg skulle finde en vr6'er til den?

Vil gerne lande et sted mellem 250-300 HK ca.
(med vr6'eren vil jeg holde mig til rent sug derfor er 250-300 ikke et krav der til men heller ikke en std vr6!)

Hvad mener i? For/imod og hvorfor??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corrado G60 tuning?
  • #1   13. apr 2016 Hel klart en vr6. Stærk motor + den fedeste lyd efter min mening smiley

• #2   13. apr 2016 Også det jeg tænker? Men er bare bange for jeg kommer til at mangle kræfter?
    Derfor ville det være let og tage en mk4 turbo motor og ligge i og kvikke op?
    Og omvendt kunne jeg også bare bygge turbo på g60 motoren?

• #3   13. apr 2016 Det er også rigtigt nok. Men en vr6 turbo går da også jevnt godt smiley

• #4   13. apr 2016 Gnaskevist! Men Det lidt lettere med en motor der er Bygget til tryk fra starten så smiley Men kunne også ligge en r32 motor i jo.. Men det bliver hurtigt til mange penge så smiley

• #5   13. apr 2016 Det er rigtigt nok. Jamen så er plan b vel en 1.8t og så tun den :D, den har bare ikk den dejlige V6 lyd som de fleste unge elsker smiley .

• #6   13. apr 2016 Jeg stemmer på pumpet original motor smiley

• #7   13. apr 2016 Hvorfor? smiley

• #8   13. apr 2016 Det synes jeg bare er fedest. smiley

• #9   13. apr 2016 Jeg holder med Simon her... En Corrado VR6 er kun fedt hvis den er original. Og G60-lyden er, efter min mening, at foretrække. En VR6'er lyder skam godt, men en hvæsende G60'er er bare liiige et hak ondere.

Der findes et par tyske tuningsfirmaer der sælger upgrade-kits til G60'eren og det burde være muligt at komme over 250hk med et af dem. Kan desværre ikke huske navnene på dem, så der må google hjælpe dig.

• #10   13. apr 2016 SLS, Bartek, Dubracers, Theibach mulighederne er mange. Du skal gå efter hvad du synes er fedt.

Jeg elsker en tunet G60 fordi den er speciel og ikke hver mands eje, slet ikke idag. Og lyden, ja. Men gå efter dit mål. Ren power, så vælg noget andet. Hvis den bare skal være "kvik" og noget helt for sig selv så go for it.

• #11   13. apr 2016 Jeg har haft flere G4 Gti og meget andet sjovt.

Men min Corrado G60 med renoveret og opgraderet g-lader. Andet remhjul, chip. Slebet knast og banan gik ganske voldsomt.

Jeg vil skyde på 240 hk men et træk som et tog og en g-lader alle spurgte til om var ok. En 220hk golft GTI ville aldrig kunne følge med i optræk eller på toppen.

smiley

• #12   13. apr 2016 Havde helt klart beholdt G60'eren! Min corrado havde 250hk ved tidligere ejer med rulleattest. Der var smidt eaton M62 kompressor, mindre remhjul, eprom, andre stempler og anden top på. Har ikke selv haft den ude og trille endnu, men er næsten ved at være færdig med den og få den på plader igen. Dog med banan, simons catback og kanst på også. Glæder mig som et lille barn smiley

Hvis du er utryg ved gladeren kan jeg varmt anbefale en eaton M62 fra mercedes.

• #13   13. apr 2016 Er lidt usikker på g-laderen der så meget med de ikke holder osv og vil helst ikke tage en motor på at g-laderen går til.. Kunne godt tænke mig en rotex, men de koster sku penge, ig fordelen ved g-laderen er jo også det laver mere tryk jo hurtigere den kører

• #14   14. apr 2016 Hvis laderen holder 30.000km og koster 2200 at sende til Tyskland renoveret og retur. Hvad så ???????

Det betyder da noting!!!

• #15   14. apr 2016 Har ladet mig fortælle det var meget mere??

• #16   14. apr 2016 Renovering af G-Lader er slet ikke så svært som folk gør det til, jeg har selv gjort det flere gange.

Nogen vælger at montere en si så splinter og den slags ikke går igennem (af en vis størrelse) ved evt. uheld med laderen.

Pas godt på den, så skal den nok holde smiley men det er klart, under 68mm remhjul så forkortes service intervaller selvfølgelig.

Kommentér på:
Corrado G60 tuning?

Annonce