Låsebolte montering {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Jeg har lige et pinlig, noob spørgsmål...
Jeg har for første gang i mit liv købt nogen låsebolte i dag
Og da jeg åbnede æsken blev jeg forviret lol.
Der er 4 bolte med riller, på dem sider der nogen kapsler/hætter der ligner almindelige bolte, der er også selve nøglen man skruer dem med. Desuden er der også en sort plastik hætte, der ligner de hætter der sider på de 4 bolte.
Hvad skal jeg bruge den sorte hætte til? Og når jeg har monteret de bolte, skal jeg så proppe de der hætter på dem, eller skal jeg tage dem væk, så der kun er riller på låsebolte?
Håber I forstår hvad jeg mener og på forhånd tak
feb 2004
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.546
feb 2004
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.546
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 392
Jeg tror sku jeg fik nogen forkerte låsebolte
Den standard ting/nøgle (kan ikke huske navnet) man bruger til at skrue hjul bolte ud, passer ikke til mine låsebolte
Eller er det mig der gør noget forkert?
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 179 Svar: 3.621
-Låsebolte er netop til at alle folk ikk har nøglen til at skrue den af
jan 2006
Den special nøgle der er med i kassen er ca 3 cm. lang. I den ene ende er jo hullet til låsebolte og i den anden ende ligner det en adapter til standard nøglen (jeg kan jo ikke skrue med en 3cm nøgle)
Men altså den "adapter" drejer bare i min original nøgle?
Det kan være jeg stadig gør noget forkert, men her er billede af de bolte jeg har købt: http://www.bildillen.dk/data/imgProducts/170/thumbnails/170-DB4.jpg
jan 2006
jan 2006
De metal hætter der sider på låsebolte, skal man proppe ud over den speciale nøgle og så bruger man den originale nøgle ud over den speciale.
lol
Låsebolte montering