{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Santander bil lån
  • #1   4. jun 2016 Du kan læse i betingelserne hvad de tilbyder - på samme måde som alle andre finansierings tilbud.

    Der er ingen skjulte gebyrer nogen steder, men der er masser af folk som aldrig læser hvad de skriver under på... Og så er man jo en sinke.... smiley


  • #2   4. jun 2016 Alle gebyrer vedrørende låneaftalen fremgår af de dokumenter, du får tilsendt. Det kan jeg svare på uden at kende Santanders produkter specifikt, for det er ulovligt at skjule gebyrer smiley

  • #4   4. jun 2016 Jeg har Santander, har haft dem i lidt over tre år, og ingen problemer her. Hvad vil du vide?

    Det er det billigste sted jeg kunne finansiere, da jeg valgte min A6.

    På "Min side" på Santander, kan du se en udspecificeret oversigt over betalingsplanen, hvad du skylder, ændre i betalingerne osv. Meget overskueligt lavet.


  • #5   4. jun 2016 Ja de boller dig i røven oprettelses gebyr er 15-20 k gå i banken istedet det meget billigere

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #6   4. jun 2016 Jeg har Santander, godt nok et privatlån.
    Er fint tilfreds. Flyttede mine lån fra banken, da Santander kunne gøre det væsentlig billigere.


  • #8   4. jun 2016 Min nummer 3 bil over 6 år og er 100% tilfreds

  • #9   4. jun 2016 Det har jeg ikke givet, men det var hvad de kunne tilbyde for at låne 45 k, tog det fra kontoen istedet.
    Så Santander er til at lukke op og skide i.
    Meget billigere i banken


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #10   4. jun 2016 15 tusind i oprettelsesgebyr?
    Det er vist en røver, eller også er din økonomi bund rådden.


  • #11   4. jun 2016 Ja 14480 i oprettelse ville de have (gennem forhandleren)

  • #12   5. jun 2016 Hvad snakker du om?! 15-20000 i oprettelse, det er så useriøs et postulat som noget kan være - alene at du har et spænd på 5000kr er fuldkommen grotesk! Få facts på plads før du skriver. Du blander ting sammen du ikke skal. Det er slet ikke lovligt at tage så meget i gebyr.

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #13   5. jun 2016 Vil tro det 2670 mener, er de 15-20.000 i oprettelse/stiftelse hos en forhandler, og den pris er jo incl forhandlerens kommision.

    Da jeg købte ny bil for 3 mdr siden, var der også et oprettelsesgebyr på lidt over 16.000kr som var til oprettelse af lån samt forhandlerens gebyr/fortjeneste for at formidle lånet.

    men på trods af det høje gebyr, var de stadig billigere end banken, som kun havde 1500kr i oprettelse, men en meget højere rente over 5 år for 120.000kr

    Santander har dog 1 skjult gebyr som man intet for at vide om når man opretter et lån hos dem, og det er for tidlig indfrielse af lånet (stod i hvert fald intet om det i mine lånedokumenter for min første bil købt via dem, da jeg valgte at betale den ud 4 år før tid)


  • #14   5. jun 2016 Berndt
    Så har banken jo netop nok været billigst, hvis du har valgt at betale ud 4 år før smiley

    ÅOP giver kun mening, hvis man beholder lånet hele løbetiden - ellers kan man ikke regne med ÅOP og man kan dermed ikke sige, at den med lavest ÅOP er billigst.


  • #15   5. jun 2016 Det står i deres betingelser hvad det koster at betale ud før tid.

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #16   8. jun 2016 #15, der stod intet i mine betingelser, men kostede alligevel 1500kr at betale lånet ud.

    #14, Det tvivler jeg på, da banken, da jeg oprettede det lån, var næsten 400kr dyrere pr md, på et lån til 1500kr/md, og valgte kun at betale lånet ud, da jeg var kommet til ekstra penge, som jeg lige så godt kunne bruge der, istedet for at betale renter de resterende 4 år.

    Og som sagt, da jeg købte min nye bil for 3 mdr siden, var Santander stadig billigere end banken, på trods af det høje oprettelsesgebyr hos forhandleren.


  • #17   8. jun 2016 Banken har MED GARANTI været billigst for dig, når du indfrier så hurtigt igen.

    Prøv at regne dit tårnhøje gebyr om til en ÅOP. Hvis vi siger, du har lånt 200.000 (bare en antagelse), så har din ÅOP været i omegnen af 30-35 %. Er lånebeløbet det halve, er din ÅOP ca. det dobbelte.

    Det er meget firkantet sat op, men overordnet set kan det ikke diskuteres, at banken havde været væsentligt billigere for dig smiley


Kommentér på:
Santander bil lån

Annonce