{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Andreas K
Andreas K
Tilmeldt:
1. jan 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

Bilsalg - hvilket udstyr? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg skal sælge min Citroen C1, og har udskiftet bilradioen, og højtalerne i forruden. Når jeg skal sælge bilen kan det så bedst betale sig at inkludere disse med i bilen og så tage en lidt højere pris for bilen? Eller er det smartest at sælge delene hver for sig, og så sælge bilen med original udstyr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilsalg - hvilket udstyr?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   25. jun 2016 Du får ikke en krone ekstra for bilen med opgraderet lyd. Så bare i med det org, og smæk opgraderingen i din næste bil

  • #2   25. jun 2016 Som det nævnes... Du får ingen ekstra penge for delene.. Behold det hvis du vil bruge det i din næste bil.. Folk der kigger på den tindåser kigger på pris pris pris..

  • #3   25. jun 2016 Er ekstraudstyr i sardindåser ikke lige så meget værd som klaprende kort på cykelhjulet på en 15 år gammel HaraldSkrald-cykel?

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #4   25. jun 2016 de penge for opgradering får du aldrig igen, hverken hvis bilen sælges med anlægget eller du sælger det ved siden af. Brugt anlæg er intet værd, selv det rigtige dyre grej falder meget i pris når først det har været brugt

Kommentér på:
Bilsalg - hvilket udstyr?

Annonce