{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Murat  S
Murat S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Sænkning, 19" dæk på Touran fra 2014. {{forumTopicSubject}}

Hey derude. Har købt mig en Touran som jeg gerne vil køre sydpå i. Vil også gerne have 19" dæk på. Hvor meget skal den sænkes og hvilke størrelse dæk skal jeg købe. Den skal stadig være behagelig og køre i da jeg køre med mine børn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning, 19" dæk på Touran fra 2014.
  • #1   28. jun 2016 Sænkning, store hjul og komfort... De 3 ting kan ikke kombineres fornuftigt..

Havde 18" og en "komfort" sænkning (25mm) på min touran... Det kunne lige gå an..

• Murat  S
    Murat S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   28. jun 2016 Er Highline modellen sænket fra fabrikken af?

• #3   28. jun 2016 Jeg har to gange været i Italien med min passat med lille HR sænkning og 19"
    Jeg siger også at sænkning og 19" ikke bliver den store flyder oplevelse.

Men der er ingen der dør af det. Vi kom jo ikke hjem med radbrækket ryg eller andet. går for det meste meget lige ud og på det der sorte de kalder asfalt.

Når du så køre i bjergene eller for den sags skyld i et kloak dæksel her hjemme. kan det mærkes. Men det tror jeg mere i det hele taget er noget med de ondsvage lave profiler du skal have på dine dæk, for at rulle diameteren passer mere en det overhoved har noget at sige med undervognen.

• #4   28. jun 2016 Kørte længe med hr sænknings fjedere og 18" kørte rigtigt godt uden at være for hård... Havde gevind på først og det gør jeg aldrig igen.. De fleste bøsninger og andre ting i undervognen blev simpelhen ødelagt... Men den så cool ud smiley ( min var en t1 model Touran)

Kommentér på:
Sænkning, 19" dæk på Touran fra 2014.

Annonce