{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing vs Køb (Qashqai, ASX eller lign.)
  • #1   29. jun 2016 Aner ikke hvad de koster men ville undlade de to og kigge på Mazda Cx serien istedet

  • Kwadwo A
    Kwadwo A Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   29. jun 2016 Pris forskellen er desværre for stor, tak

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #3   29. jun 2016 Er det ikke noget med man kan lease en af dem og efter den periode kan man købe den og leasingprisen bliver fratrukket ?

  • #4   29. jun 2016 hvis det er deres Mix leasing du overvejer, hvor du enten vælger at lever bilen tilbage efter et år eller køber den (fra trukket det du har betalt i leasing perioden)

    så skal du gør op med dig selv om du har planer om at købe den efter endt leasing periode eller vil levere den tilbage.

    for vil du gerne beholde bilen i mere end 1 år, så er det lige så billigt hvis ikke billiger at låne pengen i eks. banken og købe den end der er at lease den et år og så købe den bag efter.

    for leasing ydelsen er jo ikke billiger end hvad du skal betale på et bil lån


  • Kwadwo A
    Kwadwo A Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   29. jun 2016 Aha, tak for svar Tommy.
    Casper, jo, det kan man nemlig med den ene af dem, egentlig ret smart - så mister man kun penge hvis man ikke ønsker at beholde bilen, men igen, så kan det måske svare sig at købe den fra starten af


  • #6   29. jun 2016 Leasing af biler er kommet for at blive,
    Men som gammel bruger af nye biler siden 1950 synes man det er lidt mærkeligt.
    Og det er sikkert en god idé hvis man vil have en bil i 3 -4 år
    Men jeg har nu skiftet ny bil efter 5 – 10 år og så tror jeg at det har været billigst.
    Jeg har dog aldrig solgt den brugte bil til andre end der hvor jeg har købt den nye
    Til gengæld har jeg ventet op til 8 måneder på en ny bil.
    For første gang har jeg købt 3år gammel brugt bil
    Fordi det skulle gå hurtigt den var klar med det samme
    Honda Accord 2,0 Lifestyle aut. 4d. 2012 39.000 km
    Men den har opført sig godt som forventet


  • #7   29. jun 2016 Hvad med suzuki vitara?

Kommentér på:
Leasing vs Køb (Qashqai, ASX eller lign.)

Annonce