{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

Fejlkode 65535 - Golf 3 1,9 TDI {{forumTopicSubject}}

Godaften. Min Golf med motorkode AHU går i nødprogram og melder fejlkode 65535 som er en fejl på den vakuumstyrede del af motorstyringen. Vakuumslangen fra indsugningsmanifold og til motorstyring har jeg dobbelttjekket, og den er fuldstændig i orden. Det eneste løsningsforslag der kommer frem på Google, er at man skal reparere vakuumslangen til motorstyringen, og det har jeg jo allerede gjort. Der går kun 1 vakuumslange til motorstyring. Har i prøvet noget lignende?

Mvh. Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejlkode 65535 - Golf 3 1,9 TDI
  • #1   21. aug 2016 slet fejlen og se hvad der så sker?

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 5
    #2   21. aug 2016 Hej Simon,
    Dette er et rigtig irriterende og tidskrævende problem, som jeg selv har lidt erfaring med. Jeg har nemlig selv været ude for sådan en episode med min gamle bil og tog derfor bare forbi den første mekaniker der var. Dette var dog en halv dyr oplevelse men det hele blev også skiftet ud. Mekanikeren mente nemlig det kunne være et symptom på et større problem, som kunne være dyrt at få lavet senere hen. Den virkede fint bagefter men kunne måske have fundet noget billigere et andet sted. Mit råd er at undersøge om din serviceaftale dækker eller lignende forsikring. Det ville i hvert fald være end skam at ignorere det og stå med en større regning i fremtiden. Held og lykke smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #4   21. aug 2016 @Thomas Den med "symptomet" har jeg også fået et par gange fra de lokale værksteder jeg har besøgt, men jeg ved ikke lige hvor meget der er i det. I fremtiden bør du nok indhente et par forskellige tilbud, evt. over www.autotilbud.dk fremfor blot at vælge det første og bedste værksted du støder på. Bare et lille råd, så du ikke ender med at blive flået for småfejl som nemt kunne udrettes.

@Simon, har du overvejet at det måske blot er en softwarefejl som får din bil til at vise fejl selvom der ingen er? Oplever du nogen form for køreproblemer, eller er det blot fejlkoden som ikke vil gå væk? Jeg tænker der måske har været et problem som du har løst, men som systemet ikke har registreret.

• #5   22. aug 2016 Fejlen er slettet, og den kommer med samme fejl. Og bilen går stadig i nødprogram lige så snart at den får noget pedal.

• #6   22. aug 2016 Kim P: jeg har læst det hele, og deres eneste forslag er at reparere vakuumslangen, og det har jeg jo gjort.

• #7   22. aug 2016 Og ja, jeg har selvfølgelig hverken serviceaftale eller lignende på en bil fra 1998 der snart har kørt 400.000 km smiley

Kommentér på:
Fejlkode 65535 - Golf 3 1,9 TDI

Annonce