Fejlkode 65535 - Golf 3 1,9 TDI {{forumTopicSubject}}
Godaften. Min Golf med motorkode AHU går i nødprogram og melder fejlkode 65535 som er en fejl på den vakuumstyrede del af motorstyringen. Vakuumslangen fra indsugningsmanifold og til motorstyring har jeg dobbelttjekket, og den er fuldstændig i orden. Det eneste løsningsforslag der kommer frem på Google, er at man skal reparere vakuumslangen til motorstyringen, og det har jeg jo allerede gjort. Der går kun 1 vakuumslange til motorstyring. Har i prøvet noget lignende?
Mvh. Simon
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 184
aug 2016
Følger: 1 Svar: 5
Dette er et rigtig irriterende og tidskrævende problem, som jeg selv har lidt erfaring med. Jeg har nemlig selv været ude for sådan en episode med min gamle bil og tog derfor bare forbi den første mekaniker der var. Dette var dog en halv dyr oplevelse men det hele blev også skiftet ud. Mekanikeren mente nemlig det kunne være et symptom på et større problem, som kunne være dyrt at få lavet senere hen. Den virkede fint bagefter men kunne måske have fundet noget billigere et andet sted. Mit råd er at undersøge om din serviceaftale dækker eller lignende forsikring. Det ville i hvert fald være end skam at ignorere det og stå med en større regning i fremtiden. Held og lykke
jul 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
@Simon, har du overvejet at det måske blot er en softwarefejl som får din bil til at vise fejl selvom der ingen er? Oplever du nogen form for køreproblemer, eller er det blot fejlkoden som ikke vil gå væk? Jeg tænker der måske har været et problem som du har løst, men som systemet ikke har registreret.
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
mar 2010
mar 2010
Fejlkode 65535 - Golf 3 1,9 TDI