{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klage over fartbøde?
  • #1   4. aug 2006 overvejer det..

• #2   4. aug 2006 Fordi du syns du godt må køre hurtigere end andre eller hva?

• #3   4. aug 2006 Nææ tag straffen, du har jo kørt forstærkt.

• Rysse !
    Rysse ! Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 110
    #4   4. aug 2006 Nu kan det jo ske at panserne laver fejl... Måske er det derfor... Har selv en kammerat der slap for bøde fordi politiet havde glemt at kalibrere laseren...

• #5   4. aug 2006 det har egenligt ikke noget og gøre med at jeg kørte forsterkt det er sådan set fair nok jeg skal have bøde for det
    men jeg ville sådan set ikke køre for stærkt
    jeg kørte ned mod en motor vej hvor der er vejarbejde derfor ville jeg selvfølgelig vælge at holde fartgrænsen som var 80km/t der kommer så en varevogn som har meget travlt og køre helt op i røven på mig og presser samtidig kommer der en med 80km/t nede i siden som ikke ville bremse så for at ungå at ham bag i måske ramte mig valgt jeg at gasse lidt op kom op på 90-95km/t for at jeg kunne komme foran ham for neden
    lige da jeg drejer ud på motorvejen står der så en fotovogn og blitser
    jeg havde mit barn siddende bag i så derfor ville jeg ikke resikere noget
    og så syndes jeg den står er lidt farligt sted den fotovogn den skulle rykkes 5 meter længere væk
    da der er mange som kører ud i rabatten lige der fordi alle lastbilerne ikke vil holdetilbage/ikke kan se de andre billister

så det er ikke så meget pågrund af bøden mere fordi jeg så det som en nødvendighed

er helt klar over at det var ulovligt at køre for hurtigt

• #6   4. aug 2006 LOL ... Ja ja ... jeg ville nok have gjordt det samme, men det hjælper bare ikke !! ... Det er dig der kørte for stærkt!! ... du kunne bare snæke farten ... og ham i varevognen... tjaa det er ham der ligge bagved... så han må også bare sænke farten... Betal og kom videre ... det bliver kun dyrere hvis du prøver at gå rettens vej!

• #7   4. aug 2006 ja som sagt det er ikke fordi jeg ikke gider betale det har jeg sådan set ikke så meget imod da lov er lov man bliver bare godt iretret da der ikke skal meget til for at et barn på under 1mnd kommer tilskade hvis der er en som kører op i en bagfra

• #8   4. aug 2006 uhh har der været skiltning med vejarbejde og nedsættelse af hastighed, kan det godt gå hen og blive rigtig dyrt, det er næsten dobbelt op smiley

• #9   4. aug 2006 Jeg vil også have givet den gas der.. Men nu hvor jeg ikke har nogen børn vil jeg da definitivt bremse så ham i varevognen kan lære at styrre sig.. tror heller ikke det kan hjælpe meget hvis du klager, men jeg vil da prøve det koster ikke noget at klage.

• #10   4. aug 2006 hehe Thomas J gider du tige stille viste jeg ikke smiley

• #11   4. aug 2006 ja kan jo altid prøve at klage (tror heller ikke selv det hjælper) de kan måske se på billede hvad der skete ved ikke hvor meget man kan se på dem

• #12   4. aug 2006 tja, jeg er blevet blitset LIGE efter jeg overhaling hvor man jo faktisk godt må køre hurtigere. men da bøden kom stod der kun 85 selvom jeg ved jeg kørte 95+ så jeg holder bare min kæft :=)

mhv. til din sag vil jeg sige. du gjorde hvad du syntes var mest sikkert for alle, tag bøden som en "nå ja det sker" ting

• #13   4. aug 2006 Anders @ hehe rolig nu havde jeg ikke råd havde jeg nok købt en lidt billigere bil forsikringsmæssigt smiley
    og havde nok heller ikke valgt at få et barn hvis jeg ikke havde penge til det

• #14   4. aug 2006 Synes ny at 80 km/t på en lande vej der næsten overhovedet ikke har nogen sving er for lidt.. Nu har jeg kørt europa rundt, og har køret på meget meget være veje end her i dk og hastigheds gransen var på 90 - 100 km/t... Ved ikke med jer man sådan føler jeg det i hvertfald.

• #15   4. aug 2006 Caspar: Der står faktisk ikke noget om det i færdselsloven ( har lige kigget ). jeg fik bare altid afvide af min kørelære overhalinger skulle overståes.

• #16   4. aug 2006 Kender en der prøvede hans sag i retten, det drejede sig om 2 km i timen fra at han ville undgå at skulle til ny køreprøve. Det endte med han tabte og skulle betale, bøde plus køreprøve og advokat.

• #17   4. aug 2006 Andreas H det sagde min kørerlære også og han sagde jeg skulle kører lidt hurtigere ind hvad jeg måtte det var okay

Kommentér på:
klage over fartbøde?

Annonce