{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chevrolet Aveo 1,2 LTZ er det godt?
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   5. sep 2016 Mine forældre var glade for deres..
    Nåede at kører 260.000km i den, inden de mente det var på tide med en ny bil smiley
    Det var kun slid dele der blev skiftet, og service, så kostede dem ikke alverdens i vedligeholdelse..
    Men det er også gennemtestet opel teknologi der blev brugt på dem (Så fint beskrevet af chevrolet/opel mekaniker)

• #2   5. sep 2016 Jeg har en fra 2011 den gamle model, den har kørt 460.000 det eneste der har været skiftet er 2 dyser den ene ved 185.000 km og den anden ved 390.000
    Selvfølgelig forhjulsjejer ved ca 220.000, bremseklodser ved hver ca 40.000
    og selvfølgelig service med olie filtre osv hver ca 20.000

• #4   5. sep 2016 Super, tak for svar!

• #5   5. sep 2016 Der er en verden til forskel i forhold til den gamle Aveo. I bund og grund er det jo en Opel Corsa til lidt billigere penge, med lidt mere hård plastik i kabinen. Men sjovt nok med det nye design (radio, rat osv) som Opel først er gået over til i den nye Corsa.
    Designmæssigt er fronten helt vildt fed, efter min mening. Meget aggressiv.

Motormæssigt har jeg ingen erfaringer med benzinudgaven. Undervognen er identisk med min i min Opel - den er sgu helt fin.

Skulle være en ret fin bil, dog skulle den være meget "billig" indvendig. Aveoen fås ikke med varme i rattet, men mon ikke det kan fikses med et Opel rat (airbaggen passer lige over i) hvis det ønskes.

Sikkerhedsmæssigt er den i top, i forhold til den gamle, som mildest sagt var elendig og ikke burde være lovlig på vejene.

Kommentér på:
Chevrolet Aveo 1,2 LTZ er det godt?

Annonce