{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring af pug 306 GTI!?
  • #1   16. aug 2006 ja det skal man det fleste steder. Hvor gammel er du ?

• #2   16. aug 2006 22

• #3   16. aug 2006 Det var lige i kontant i går. hvis det kun er ansvar skal alle selvskaber, forsikre den alene. altså behøver du ikke andre forsikringer.

• #4   16. aug 2006 Det er ikke lovligt... Så du ikke kontant igår?

• #5   16. aug 2006 Nej så ik kontant igår.. VIl nødig løbe den risiko kun og ha ansvar på sårn en

• #6   16. aug 2006 nå, men så er du nok nød til at følge deres regler.
    det var kun hvis man ville have ansvar alene....

• #7   16. aug 2006 Ja, du er nok nødt til at samle dine forsikringer et sted. Jeg gjorde det samme. Jeg har FDM som forsikringsselskab og er MEGET tilfreds. Det kræver dog et halvt års medlemsskab før du kan tegne forsikring der..

Jeg er 27 og kunne ikke få min rallye forsikret ved GF. Det var åbenbart en special bil.

Så jeg ringede til Fdm og fik forsikringen til en rigtig god pris:-)

• #8   16. aug 2006 Jesper K: Når du skal tegne kasko kan de godt kræve det og er det en "sportsvogn" som GTI altid vil være i deres øjne har de altiiid indtegningsregler om dette.

Vil du/kan tegne den alene sætter de typisk prisen efter deres egen smag og behag. Sidder selv i en af dk's største selskaber og har selv siddet som konsulent. De får nemlig ikke bonus for at tegne en bilforsiikring men for de andre produkter gør de, kan dog være krav indefor selskabet ved tegning af flere forsikringer ved denne type bil.

• #9   16. aug 2006 Lyder som en gang telefonsælgere der bare skal sælge mest muligt.

• #10   16. aug 2006 Ja det er heller ik andet. Derfor også noget svineri at i Kontant sagde direktørerne at det var medarbejderne som ik fattede noget. Ik en skid, det er medarbejderne som bliver presset og bliver set dårlig til hvis de indtegner en enkelt police.

Men stadig noget fis for alle priser i går som var over 25k var prissat efter konsulenten og ikke systemet blot fordi de ik gider snakke med kunden. Når de på en dag har fået 40 opkald fra Brian på 18år med hans BMW 325 som han jo kører pænt i lol gider de ik mere.

GF er ok men tager typisk kun "alm" biler, kun hvis du lægger kasse eller kender en som kender hos dem kan du måske tegne noget mere specielt. Men har til gengæld hørt rigtig rigtig mange unge som efter en skade i GF steg 100% i forsikring. FDM har jeg ikke hørt noget ondt om, dog er telemedarbejderne ik de mest kompetente, så sørg for at få den rigtige dækning

• #11   16. aug 2006 turbodude: Fdm er et rigtig godt selskab og dem jeg snakkede med var nu meget kompetente! Der var ikke noget der skulle laves om på nogen af policerne til forskel fra Fair som jeg havde tidligere, hvor det og andet skulle laves om, hvilket resulterede i en masse tovtrækkeri frem og tilbage..

Endvidere er FDM s priser meget konkurencedygtige...

Kommentér på:
forsikring af pug 306 GTI!?

Annonce