{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cabriolet når det er koldt?
  • #1   17. aug 2006 De cabs jeg har kørt i har intet problem haft med hverken vand eller kulde. PÅ mange nyere er der 2-3 lags stof og det isolerer fint. De fleste har været saab 900 cab og hvis bare varmen virker i bilen er det intet problem. KØber du f.eks. en gammel golf 1 cab kan det godt være at komforten er noget mere nedsat end en nyere cab.
    Der er noget mere vindstøj og larm udefra end med fast tag men ellers kan det kun anbefales.

Mvh A

• #2   17. aug 2006 kommer an på alderen af bilen ....

jeg ville personligt aldrig eje cab af ældre årgang her i DK.

mange af dem har problemer med fugt og utætte calecher.

• #3   17. aug 2006 Det fungerer fint, min har kun et-lags kalesche, men kan uden problemer køre på arbejde i t-shirt i -10º kulde :o)

Ofte er det et ret effektivt varmeapperat i cab's.

Hardtop kan ikke anbefales, da en kalesche ikke kan tåle at være foldet sammen hele vinteren - så den skal afmonteres!

• #4   17. aug 2006 206 cc til salg : hvad mener du med at der aldrig har været problemer med din?? din er jo ikke med hardtop!!
    din har et metal folde tag og det er ikke det samme som en hardtop .....

• #5   17. aug 2006 min cab er fra 84 og den har ingen problemer om vinteren.. varmer hurtigt bilen op og holder varmen.. så ingen problem...

• #6   17. aug 2006 206 - det er jo ikke en hardtop det der...

En hardtop er et fast tag som man kan pille af... (undtaget i US verdenen, hvor det er en bil uden b-stolpe som fx camaroen)

Kommentér på:
Cabriolet når det er koldt?

Annonce