{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.737 visninger | Oprettet:

bell add vs lindemann {{forumTopicSubject}}

Hej folks.
Jeg plejer altid at bruge bell add "benzin" additiv hver fuld tankning: http://www.billigbilpleje.dk/product/bell-add-benzin-additiv-500-ml-979/ jeg har snart brugt 2 flasker af sådan en. Spørgsmålet er hvordan er mærket lindemann i forhold til bell add? Er det bedre eller dårlig? Altså om den måske renser bedre?

Jeg skal snart også skifte olie og olie filter og overvejer at købe og prøve sådan en bell add servicerens 3: https://landberg.dk/bell-add-servicerens-3-p545
Hvad siger jeres erfaringer? Skal jeg købe en lindemann til olieskift, eller?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bell add vs lindemann
  • #1   29. nov 2016 Har testet Lindemann s oktan booster og det var intet værd til info - det sku hæve oktan tallet på okt 95 men gjorde det modsatte ???? / testet på rulle felt .... så deres produkter er jeg holdt med at bruge. Derimod Bardahl s får man hvad de lover så brug deres / os testet på felt ??B) / køb kun additiver og boost produkter som kommer i en stål beholder, der kan de gode ting ikke fordampe ... hold dit til det råd så får du 99% sikkert et super produkt ....

• #2   29. nov 2016 Du ka roligt bruge, ganske almindelig, "Lurpak smør".
    Husk, at skære dem i små stykker.

Hvis, du vil ha ekstra smøring, skal du komme piskefløde i. Husk det skal være økologisk, før det virker.

så er du godt kørende igen.

• #3   29. nov 2016 Bare lige for at forstå det rigtigt, det er en "ikke tunet" Hyundai 1,6 benzin som du synes det er nødvendigt at hælde additiv på ved hver tankning?

• #4   29. nov 2016 #1 takker.. Den tjekker jeg lige og ser om jeg kan finde. Hvad med olierens? Har du prøvet det?

#2 det prøver du med din aygo først, kom med resultater efter smiley

#3 En additiver giver heller ikke flere hk? Det er heller ikke derfor jeg bruger den. Ventilerne tikker for meget når motoren er kold, det hjælper en additiver lidt på problemet, også har den blødere tomgang end før.

- vil bare gerne vide om lindemann er bedre end bell add

• #5   29. nov 2016 Det er der nok ingen der kan svare dig på, har brugt bell add et par gange for at rense dyser, men alle de test der kan findes på youtube hvor man kikker i brændkamret og på indsugnings ventiler før/efter viser ikke nogen effekt eller meget begrænset effekt så om det renser dyser ved jeg ikke.
    Men har set test af en del forskellige produkter der skulle rense og må sige at det er spild af penge, med mindre effekten er god på dyserne.
    Eneste produkt jeg har haft god erfaring med er http://www.rvs-tec.dk/ men det er jo lidt noget andet, men kunne tænkes det kunne hjælpe dig med dit problem.

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    sep 2024

Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #6   17. aug Personligt bruger jeg kun Bell Add da jeg ikke synes Lindemann'sservice rens har givet effekt hvor bell adds har virket og renset for sod i min diesel hakker

• #7   24. aug #6 hvor ved du fra den har renset din motor for sod ? havde du motoren skilt ad før og efter du afprøvet det for at konstanter om sode var forsvundet ?

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    sep 2024

Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 18
    #8   25. aug Efter brug kiggede jeg i spjældet og pdf samt kat som var ren fra sod så lidt kigget men nej pillede ikke topstykke st og kiggede der. Men den gik fra fra 1.5 på forureningens målern til 0.4

Kommentér på:
bell add vs lindemann

Annonce