{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW T5
  • #1   25. dec 2016 Jeg har ikke haft problemer med min 2,5er og den har jeg kørt 225000 i nu. De nye har jeg heller ikk hørt noget om endnu. Men tror da de holder hvis man behandler dem ordenlig med service og lader være med og køre som en på 18 i dem.

  • #2   25. dec 2016 Sad capslock fast på dit keyboard?

  • #3   25. dec 2016 Jeg havde en 140 hk som firmabil i fire år. I løbet af de første to år havde jeg vejhjælp tre gange. Defekt vandpumpe, kortsluttet ledningsnet og defekt startspærre. Derudover to andre gange hvor jeg selv kunne køre den på værksted. Og så alle de ting som skulle fikses til service. Billigste service kostede 5000 og dyreste 12.000. Da bilen var ca 4 år gammel og havde kørt omkring 160.000 km stod turboen af og så blev bilen skiftet ud med en Ford transit.
    Det er uden tvivl den mest ustabilt og dyreste bil at holde kørende som jeg nogensinde har haft. Selv min 16 år gamle (og 425.000 km) mondeo var mere stabil og billigere. Jeg køber aldrig en transporter igen, men gerne en transit.


  • #4   6. jan 2017 Som udgangspunkt hvis man har haft en dårlig oplevelse med en bestemt bil der bare var lort, køber man vel ikke den samme en gang til.

    Drop VW'en og find noget andet. Transit eksempelvis.
    Desuden lægger man heller ikke penge hos svindlere og støtter dem..


Kommentér på:
VW T5

Annonce