{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Porsche Carrera GT ???
  • #1   22. aug 2006 Mads> Ahh ok..det må være dén jeg så ude på Svendborg vej....var sgu ved at påkøre diverse for at vende mig om og glo smiley

• #2   22. aug 2006 Til dem der ikke ved hvad det er for én :

http://natedawg.digital-gangsters.com/pics/cars/2001_porsche_carrera_gt-1.jpg

• #3   22. aug 2006 Mads M : kan man da få den på gule plader??? lol smiley

• #4   22. aug 2006 Mads M : jo men når du siger på hvide plader så er det jo et vidt begreb .... der er sku mange nummerplader bortset fra de danske der er hvide.

• #5   22. aug 2006 neeh ... der er hvidplade biler eller gulplade biler .... når man snakker om biler i dk.

ellers siger de fleste normale folk at bilen er på danske plader .....

• #6   22. aug 2006 ja men nu er prøveplader altså også hvide .... så når du kun siger hvideplader går de jo også under prøveplader så.

Og mange gulplade biler kan også fås som hvidplade biler, så den dytter heller ikke (Og omvendt fås mange hvidplade biler også som gulplade bil) <--- og hvad er det lige du mener med det? det er der da ingen point i?

der er da stadig enten hvidpladebiler eller gulplade biler i DK. du kan sku ikke have en bil på både gule og hvide plader så hvad mener du med at der er mange biler man kan gå både som gulplade og hvidplade biler?

• #7   22. aug 2006 Thomas-> jeg tror squ ik han forstår det kammi!

• #8   22. aug 2006 Mads M : det kan du da godt ... der er enten hvidplade biler eller gulplade biler. og så er den ikk længere ... du kan ikke få andre type plader i DK.

jo prøveplader men hvis en bil er på prøveplader er den ikke indregistreret i danmark og derfor heller ikke nødvendigvis en dansk bil.

så derfor kan du godt sige enten hvidplade eller gulplade bil da der ikker er andre muligheder for en dansk indregistreret bil.

• #9   22. aug 2006 Mads M : ja du kan have en Q7 på enten hvide eller gule plader. men sku da ikke på samme tid? så hvor vil du hen?? det er jo enten en gulplade eller en hvidplade bil ....
    det er jo det jeg hele tiden prøver at sige. det er enten eller.

og hvis du mener man ikke kan kategorisere en bil som kun hvid eller kun gulplade bil så ved jeg godt man ikke kan.

var bare fordi du sagde en carrera gt som hvidpladebil og den kan IKKE fåes som gulplade bil.

syntes bare det lød lidt sjovt fordi at der er altså mange nummerplader der er hvide ud over de danske så kunne ikke lige se hvordan det skulle bestemme at bilen var dansk at du skrev den var på hvide plader .

• #10   23. aug 2006 det er bare en forbandet flot bil.. jeg er villig til at bytte lige over me 80eren =)

Kommentér på:
Porsche Carrera GT ???

Annonce