{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Porsche Carrera GT på Plader.
  • #1   22. jun 2013 Hvad vil du dog med dette indlæg ud over det indlysende, at du prøver at blære dig uhæmmet meget med at du kender Mads-madkas'?...

• #2   22. jun 2013 Kan så sige at det IKKE er den eneste på plader i DK. Nu ved jeg ikke Mads bor, men jeg har personligt set to styks kører rundt i KBh. Den ene mørkegrå den anden sort

Men udover det. Fed bil

• #3   22. jun 2013 Casper: Røst lige hovedet engang. Kan du se nogen som helst sted hvor jeg skriver min pik er større end din?

Jørn: skrev ikke det var den eneste...

I begge skul ha´været med under Supra vs Koenigsegg diskutionen så havde i en ide.

• #4   22. jun 2013 Du skriver jo så netop "vel den eneste på danske plader".

Såå mon ikke du skulle klappe kaje.

• #5   22. jun 2013 Kender du forskel på ordet: "Den eneste" og "Vel den eneste"... Når ordet "Vel" indgår betyder det at der kan forekomme flere. Men viste du vel godt, du vil bare spille klog ik.... HÅBER jeg sku

• #6   22. jun 2013 Kender godt til forskellen. Men du skriver "vel den eneste" hvorefter jeg så blot påpeger at det ikke er den eneste, og du så blir fornærmet. Jeg da ked af din kammersjuk mads IKKE har den eneste GT i danmark som du nok havde troet.

• #7   22. jun 2013 Den kan du sgu ikke snakke dig ud af. Og nej, det er ikke den eneste.

• #8   22. jun 2013 Er ikk boddy-makker med Mads, skrev kun han ikke var en højrøvet person. Ja blev fornærmet, men kun fordi jeg troede du mente det med ondt. Og derfor jeg skrev "vel" for ja der kan være flere benygtet jeg jo ikke

• #10   22. jun 2013 *Benægtet jeg jo ikk.

• #11   22. jun 2013 Sådan en carrera gt vil altid være min yndlingsbil. Den lyder på ingen måde som nogle andre superbiler smiley

• #12   22. jun 2013 Jeg mente det overhovedet ikke ondt på nogensom helst måde, hvilken jeg også syntes jeg signalerede ved at nævne det er en møgfed bil.
    Men fuck nu det. Misforståelser sker.

Men ja en carrera GT straight pipe lyder for sindsygt

• #13   22. jun 2013 Rigtig fed bil.
    Men den midterkonsol er samme grim og old School gearskifte. Alm. Gearstang i sådan en bil holder ikke. Sekventiel er det eneste rigtige.

• #14   22. jun 2013 M-Power U: Nej du siger lige præcis ikke din pik er større end andre, for det er den garanteret ikke, Der imod bruger du en film af en persons superbil som du siger du "kender", netop fordi du ikke kan blære dig med størrelsen op dit lille lem.

• #15   22. jun 2013 Casper

Så var jeg ejer af en bil som kostede 8,5 mio fra ny af her i Danmark (ja, husker da jeg for første gang så den på bilbasen.dk) så måtte en bekendt af mig ikke smide sit gopro kamera i bagruden og dele videoen med andre, og lige fortælle at det var en han kender som han fik en tur af? Ondt i røven? smiley

Nej, jeg kommer ikke til og eje en bil af den kaliber, medmindre jeg er heldig og vinder mange penge i lotto. smiley

• #16   22. jun 2013 Casper H: Er ikk boddy makker med Mads, men med HØFLIGHED kommer man langt. Kan virkelig ikk se hvor der kommer, som du siger det: "du prøver at blære dig uhæmmet meget med at du kender Mads-madkas'?... " Hvor kommer det fra?!?

• #17   9. jul 2013 M-Power U vel nok når man ser på dine øvrige indlæg, så er det ligesom om der er en rød tråd.

Du er en af dem her der også kommer med statements på facebook og den slags garanteret.

Din tråd om Allan Simonsen syntes jeg iøvrigt er et godt eksempel på hvor tomhovedet du helt præcist er. Tror du ikke at folk godt er klar over at manden er død uden at du laver din egen nyhedsbulletin ? Og alle de aber der skriver "aaah RIP Allan du vil blive savnet" mig i fucking røven. Det er K L A M T

Så jo, jeg giver Casper ret. Var du interesseret i at lægge en video op for at dele en god oplevelse med andre, jamen så var det jo bare det du havde gjort, og skrevet "Prøv lige at hør lyde fra en af ganske få Dansk indregistrerede Porsche C-GT" men nej sådan skulle det ikke være.

Så i min bog. You had it coming.

• #18   9. jul 2013 Mærke: Porsche Registreringsnr: AE68965
    Model: Carrera Gt Stelnummer: WP0ZZZ98Z6L000241
    Første Registreringsdato: 28-06-2006
    Art: Personbil
    Status: Afmeldt
    Anvendelse: Privat personkørsel

så den er så IKKE på DK plader..

• #19   9. jul 2013 Mon ikke den har været flexleaset ?

• #20   18. jul 2013 Ruben U: Du keder mig og virker som en person der altid giver skylden til andre. Altså ingen tvinger dig til at log herind, og hvis du har ondt i røven så brok dig til mødre grp igen.

• #21   20. jul 2013 Frederik l: den var på DK skilte da han skrev indlægget. Er afmeldt d.8/7-2013..

Kommentér på:
Porsche Carrera GT på Plader.

Annonce